Hvor kan man kjøpe fine prematurklær?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Helst ikke på nett... Vil ta på plaggene før jeg kjøper!


Og hvilken str. kjøper en til en baby på ca 30 uker?
 
Har tidligere sett at de her en del på Barnas hus.
Vet dessverre ikke noe om størrelser
 
Iflg min svangerskapsapp er babyen ca 40 cm lang i uke 30 - i gjennomsnitt..:) Babyshop og barnas hus har mye fint syns jeg - til prematur :)
 
Var på Barnas Hus i går og det var nesten ingenting der. Kanskje det bare var utplukket da..
 
Joha har masse fint og jeg vet de har små størrelser. Problemet er at utvalget ikke er så stort i butikker. Du kan jo alltids ta på klær i butikker i større størrelser og kjøpe de samme i prematurstr på nett?
 
Kappahl har en del prematurklær i merket Newbie. Rimelig og veldig fine :)
 
Ingen idee enn de forslagene over, men ikke så vanlig folk trenger så mye prematur klær derfor blir nok utvalget mindre desverre for de som trenger:/
 
Nøstebarn har i alle fall:)
 
Har en sønn født i uke 29.Vi hadde ikke kjøpt inn klær på forhånd, da det ikke var planlagt at han skulle ut så tidlig;)men han brukte ikke klær de første ukene når han lå i kuvøse, så kjøpte når han kom over i vanlig seng, da for det meste alt jeg kom over i Joha str 40 og 44.
Ellers har nyfødt intensiv en del premature klær til låns.
 
Ull.
Barnas hus har lille lam, joha (med både ull og bomull).
Har sett på de på Strømmen storsenter :) Nå vet jeg ikke hvor du bor, men lille lam er veldig mykt og godt.

Name it har også prematur. Veldig lite av det enda, siden de akkurat har begynt å få inn, etter hva jeg forsto. De har str 40/44.

Har sett Kappahl. Kjøpt selv i str 44. Litt usikker om de har mindre.
 
Ull/silke fra Nøstebarn er helt fantastisk, myk og god ull, jeg syns mye av ullen blir veldig hard, men ikke denne :) absolutt verdt prisen, man trenger heller ikke så mye klær når man bruker ull :)
Og de har prematur str :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på KappAhl i dag og de hadde ikke prematurklær i butikken. Finner ikke på nett heller...
Liker Newbie, vil ha! Men er jeg blind når jeg ikke finner i nettbutikken?
 
Vi kjøpte mest ullbodyer og noen strømpebukse fra Joha, ellers trenger de ikke så veldig mye i de aller minste størrelsene. Men ull er bra fordi de premature har problemer med å holde på varmen. Tror vi kjøpte på Barnas Hus, og prematurklær er dyre!!

Må nevne at Newbie klærne fra Kappahl er veldig store i størrelsen. Min var 44 cm da han ble født, og de første klærne hans var i str 40/44, men Newbie klærne ble enorme, og han brukte dem ikke før han var 8 uker gammel.
ImageUploadedByBV Forum1417211756.287246.jpgImageUploadedByBV Forum1417211792.189822.jpg
 
Back
Topp