Hvor kan jeg kjøpe Moby Wrap?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Har funnet et par nettbutikker, men de er utsolgt på alle nøytrale og pappa-vennlige farger. Noen forslag til butikk/nettbutikk?

Hvis du har noen innvendinger på hvorfor jeg skal kjøpe en annen bæreløsning til nyfødt ++, så vil jeg gjerne høre det også. ;)

Jeg kan absolutt anbefale moby wrap bæresjal. Kikka litt på nettet nå og fant ut at Lotusbarn.no har flere pappavennlige farger inne. Har du sett der? Ellers så har også Bæreglede.no noen farger på lager. Lykke til!

Amazon :-) kjøpte fra søstra mi i USA, ho tok med over i mai når ho var på besøk. Kosta meg rundt 300 kr :-)

Jeg kan absolutt anbefale moby wrap bæresjal. Kikka litt på nettet nå og fant ut at Lotusbarn.no har flere pappavennlige farger inne. Har du sett der? Ellers så har også Bæreglede.no noen farger på lager. Lykke til!
Får mld om at de ikke er tilgjengelig når man legger de i handlekurv. Har sendt mail til Lotusbarn. Kanskje de får flere snart. Kan se ut som Bæreglede har i "cafe", men de var jo så dyre i forhold. Takk for at du sjekket forresten. :)

Da har jeg fått svar fra noen forhandlere. De venter på ny leveranse fra Tyskland i de nærmeste dagene, så da er det bare å vente. ;)

Back
Topp