Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor vil dere heller føde i Lillehammer? [emoji39] Spør bare fordi jeg er nysgjerrig [emoji4]
Suldal. Skal føde i Haugesund, kan bli ein utfordring med 2 timer kjøring. Fra fødselen startet med sistemann til han var ute gjekk det 1t og 45 min.
Fordi Lillehammer har/har hatt ett mykje bedre rykte enn Elverum! [emoji85] e superfornøgd me begge mine forrige fødsla (ks) og vil ingen andre plassa no! [emoji6]
[emoji87][emoji87] ingen vestlendinger her? Jeg skal ha pks på HUS [emoji4]
Utenfor Bergen her [emoji4]Jeg holder til på Vestlandet langt nord da [emoji85]
Jo, vestlending her! Skal føde igjen i Førde[emoji87][emoji87] ingen vestlendinger her? Jeg skal ha pks på HUS [emoji4]
møre og romsdal! skal føde i Volda
Så spennende . Hvor mye koster detAkershus her vi har bestemt oss for hjemmefødsel hvis alt ligger tilrette for det. Hvis det ikke går blir det fødsel på ahus.
Selve fødselen med vakt mellom uke 37 og 42 koster ca 7000 kr, også blir det noen kronasjer for oppfølging både før og etter. Regner med å måtte punge ut rundt 10k mer eller mindre, men det er det verdt om jeg kan unngå sykehus er jo visse kriterier som må oppfylles, og vil absolutt ikke inn med mindre jeg må.Så spennende . Hvor mye koster det