BabyRegnbue
Andre møte med forumet
Mye bedre. Men ser for meg at reisen over fursetfjellet i Januar kan bli interessantAaah, slik ja! Så dumt! Blir jo et stykke å reise for å føde, men kanskje bedre med Molde enn Ålesund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye bedre. Men ser for meg at reisen over fursetfjellet i Januar kan bli interessantAaah, slik ja! Så dumt! Blir jo et stykke å reise for å føde, men kanskje bedre med Molde enn Ålesund?
Så gøy det er flere av oss herKsu her å
Du, det skjønner jeg, men vi har kjørt fursetfjellet mye i vinter og det var ikke noe problem. Var mye i batnfjorden på besøk med noen venner.Mye bedre. Men ser for meg at reisen over fursetfjellet i Januar kan bli interessant
Var du fornøyd med Stord? Fødte i Bergen sist, men har flytta siden dess, så blir Stord denne gangenBremanger her
For moro skyld; forrige barn ble unnfanget i Rogaland, båret fram i Kvinnherad, født i Stord og skal vokse opp i Bremanger
De er kjempeflinke på Stord Tar virkelig vare på mor og barn der! Mange som søker seg dit pga detVar du fornøyd med Stord? Fødte i Bergen sist, men har flytta siden dess, så blir Stord denne gangen
Hvor på sørlandet om jeg får spørre?Sørlandet