Hvor i landet er vi ifra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor artig å ha noen som bor i samme byTromsø her! Har bodd her i til sammen 5 år, men har i mellomtiden også bodd i Sandnes i to år før jeg flyttet tilbake til Tromsø.
Er du fra Tromsø? Å så gøy!Kor artig å ha noen som bor i samme byEr du fra Tromsø?
Er selv født og oppvokst i Tromsø, men har bodd utfor Moss i ca. 1,5 år da jeg var unge i tillegg til å ha bodd i utlandet i to kortere perioder da jeg var barn/ungdom.
Nei er oppvokst noen timer fra Tromsø, men prøver å holde meg litt anonym haha; det er ikke såå mange derifra.
Vi har en egen stemning på en måte, som alle andre plasser har. 
Men nå i voksen alder setter jeg pris på å bo der. En liten, trygg plass omringet av hav og natur er ganske idyllisk når man tenker på det nå.
Dere fra Vestlandet, hvor er dere fra nærmere bestemt?![]()
Artig! Jeg og!Jeg er fra Bergen![]()
lurer på om de 5 andre fra Vestlandet også er det! Nå er vi faktisk overraskende flest fra Vestlandet.Artig! Jeg og!lurer på om de 5 andre fra Vestlandet også er det! Nå er vi faktisk overraskende flest fra Vestlandet.
hvor i Bergen bor du? Jeg bor i Åsane 
Bor i Bergen! Hva med deg?Dere fra Vestlandet, hvor er dere fra nærmere bestemt?![]()
Bor i Bergen! Hva med deg?
Jeg er og fra Bergen, artig vi er 3 og muligens flerStiligSå det
hvor i Bergen bor du? Jeg bor i Åsane
![]()

Ja, hvor i Bergen får komme etterhvert tenker jegJeg er og fra Bergen, artig vi er 3 og muligens fler
Hvor i Bergen tror jeg nesten jeg må holde litt hemmelig for anonymiteten sin del, ikke så stor plass![]()