Hvor i landet er vi ifra?

Hvor i landet er du fra?

• Agder

Votes: 5 8,2%
  • Innlandet

Votes: 6 9,8%
  • Møre og Romsdal

Votes: 6 9,8%
  • Nordland

Votes: 2 3,3%
  • Oslo

Votes: 2 3,3%
  • Rogaland

Votes: 7 11,5%
  • Vestfold og Telemark

Votes: 3 4,9%
  • Troms og Finnmark

Votes: 4 6,6%
  • Trøndelag

Votes: 7 11,5%
  • Vestland

Votes: 10 16,4%
  • Viken

Votes: 9 14,8%

• Antall som har svart
    61
Fra Viken, nærmere bestemt Jessheim. Har bodd i Oslo i 13 år, og blir nok værende her :)

Tromsø her! Har bodd her i til sammen 5 år, men har i mellomtiden også bodd i Sandnes i to år før jeg flyttet tilbake til Tromsø.

Tromsø her! Har bodd her i til sammen 5 år, men har i mellomtiden også bodd i Sandnes i to år før jeg flyttet tilbake til Tromsø.
Kor artig å ha noen som bor i samme by :happy: Er du fra Tromsø?

Er selv født og oppvokst i Tromsø, men har bodd utfor Moss i ca. 1,5 år da jeg var unge i tillegg til å ha bodd i utlandet i to kortere perioder da jeg var barn/ungdom.

Kor artig å ha noen som bor i samme by :happy: Er du fra Tromsø?

Er selv født og oppvokst i Tromsø, men har bodd utfor Moss i ca. 1,5 år da jeg var unge i tillegg til å ha bodd i utlandet i to kortere perioder da jeg var barn/ungdom.
Å så gøy! :woot: Nei er oppvokst noen timer fra Tromsø, men prøver å holde meg litt anonym haha; det er ikke såå mange derifra. :hilarious:

Flyttet til Finnsnes først og så Tromsø. Så Sandnes for en periode, men savnet «kulturen» vi har her oppe! Dialekten, festingen (på det tidspunktet) og folket er så kjært for meg. :happy: Vi har en egen stemning på en måte, som alle andre plasser har. :Heartpink

Høres ut som en spennende barndom da! Husker da jeg var liten at jeg skulle ønske vi kunne flytte, omså til et nytt hus bare! :hilarious: Men nå i voksen alder setter jeg pris på å bo der. En liten, trygg plass omringet av hav og natur er ganske idyllisk når man tenker på det nå.

Trøndelag, rett utafor Trondheim :) Men opprinnelig fra Sørlandet :)

Så gøy å se hvor vi er fra! Foreløpig er det flest fra Trøndelag her! Spennende å se videre hvor flertallet er fra!:joyful:

Back
Topp