Hvor i landet er du fra?

Bergen:)

Jeg vil ikke være helt konkret(ennå) Men Aust-Agder :) :)

Jeg bor i  sandefjord Vestfold

Skytten84 skrev:
Tar en ny runde med det i kveld:) Kan jo tenkes at det dukker opp kjentfolk! :D
Er selv fra Buskerud !:))

Jeg bor i Drammen. Vet du hvordan det er å føde på sykehuset i Drammen? Jeg er bare 10uker på vei, men lurer litt på om det er ok der.

Oktoberbarn skrev:

Skytten84 skrev:
Tar en ny runde med det i kveld:) Kan jo tenkes at det dukker opp kjentfolk! :D
Er selv fra Buskerud !:))

Jeg bor i Drammen. Vet du hvordan det er å føde på sykehuset i Drammen? Jeg er bare 10uker på vei, men lurer litt på om det er ok der.

Jeg fødte på Drammen sist, og var kjempe fornøyd :) I forhold til to første som ble født på Kongsberg. Fikk mye bedre oppfølging på Drammen både under fødsel og på barsel :)

Jeg fødte i Drammen ja, hun som var med under store deler av fødselen var hyggelig, men ikke hun jeg pratet med i telefonen før fødselen og hun som tok i mot sønnen våres likte vi ikke.
Det var veldig travelt når jeg fødte i Drammen, men sånn er det jo på et sykehus. Denne gangen skal jeg føde på Kongsberg hvis alt går normalt:) (Kongsberg sykehus avd føden var dessverre stengt når jeg fødte sist).

E fra Karmøy, men bosatt i Sandnes :)

Bor i Oppland, Lillehammer. 
Kan ikke se at det er flere her inne (ennå). 

Hei, er ny i dette så får beklage hvis eg ikkje henge heilt med.. Men eg er iallefall frå Voss, i Hordland.. Venter første barnet :D

Opprinnelig fra Nordland men bor i Buskerud

Eg e fra nærbø i rogaland,mn bor nå i lofoten:-\ Har planer om å fløtt til bodø:-)

Mo i Rana her :)

Østfold:-)

Fra Trondheim, bosatt i nord-trøndelag

Back
Topp