Hvor i landet bor dere?

Loddefjord/ Bergen :) Har egentlig lyst å bli kjent med andre i samme situasjon her. Gode forslag til hvordan jeg kan gå frem? De har gravidyoga i sentrum, men, jeg kunne gjerne tenkt meg å funnet noen venner i selve Loddefjord som var gravide. Fordi jeg tenker at spesielt når mini kommer så hadde det vært supert å hatt noen å kunne gått på trilletur med i nærheten osv. Noen som har gode tips. Jeg vet at det kanskje kan bli aktuelt med barselgrupper, men jeg kunne tenkt meg å begynne å bli kjent med noen allerede nå. Fordi jeg vet jo ikke hvor travelt det blir med baby (det er vår første- så nå har jeg litt ekstra tid). Hadde vært spesielt interessent å bli kjent med noen andre som også venter sitt første barn... :) Er 31 år, har samboer (som er Bergenser), og er tilflytter til Loddefjord, har kun bodd her siden mars... :)
 
Stavanger:)
 
Hedmark :)
Innflytter, men har begynt å ta til meg en del av dialekta, så kan vel ikke sies å være så fersk lenger :hilarious: Flyttet hit i 2012. Opprinnelig fra Vestfold.
 
Last edited:
Bor i Oslo.
Gleder meg til å komme litt forbi første kvalmen og sånn og møte folk.
På mitt forrige forum var vi så nære. Vi møttes og spiste sammen på TGI Fridays og hadde møter både med og uten baby etter fødselen. Vi hadde til og med noen mamma-uten-barn helger sammen i Oslo hvor folk fra hele landet kom
 
Back
Topp