Hvor i flyet er det best å sitte

*Sandermamma*

Forumet er livet
Når man har skikkelig flyskrekk? Er det et sted hvor man merker mindre til lyder og bevegelser enn andre steder?

Hold deg unna vingene.

Er det ikke på vingen som er det "tryggeste"??

Syns det bråker like mye hvor man sitter jeg.

Tja, har egentlig aldri tenkt over det. Ville iallefall unngått å sitte nære motorene iallefall siden det durer der. Igjen, da har du jo også full kontroll om de virker eller ikke når du sitter der...[8D]

Sitt langt fremme i flyet, der er det minst bråk og man merker også mindre til bevegelsene der.
Si fra når du kommer om bord at du er redd for å fly, det er greit for de som jobber ombord å vite slik at de kan holde et ekstra øye med deg og prate med deg om flyskrekken din!
Hilsen en som jobber ombord[:)]

Hvis du sitter ved vingene så kan du høre lyder når de endrer på dem.
Og hvis du er redd for ulykke osv.. Så sier dem at det lønner seg å sitte ved utgangene for der er det størst sånnsynlighet for å overleve hvis flyet kræsjer [&:]

Foran, ved midtgang. [:)]

Tusen takk for svar! Da er reisen bestilt, (gulp)[X(] Fikk sete ved rad 9 og rad 5 på vei hjem, om jeg ikke dauer da[&o]
Gud som jeg gruer meg!

bra plasser du har valgt deg[;)] Går nok kjempe fint!! anbefaler deg også å sitte ytterst,altså mot gangen, og ikke vindu. der får du heller konsentrere deg om de som kommer og går[:D] 
Lykke til

ORIGINAL: Habib Galbiii

bra plasser du har valgt deg[;)] Går nok kjempe fint!! anbefaler deg også å sitte ytterst,altså mot gangen, og ikke vindu. der får du heller konsentrere deg om de som kommer og går[:D] 
Lykke til

sign!! har fått høre at det er best å sitte langt bak,for å unngå mest turbulens etc.,men jeg må sitte lengst mulig fremme,for å komme meg fort ut! får klaus av å sitte bak

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: *Sandermamma*

Tusen takk for svar! Da er reisen bestilt, (gulp)[X(] Fikk sete ved rad 9 og rad 5 på vei hjem, om jeg ikke dauer da[&o]
Gud som jeg gruer meg!

Hvor skal du? [:D]

Til bestemoren min i Spania[:)] Hun bor i Torrevieja, så skal ta fly til Alicante. Jeg og Matheo[:)] Har heldigvis med meg kusinen til mamma, slik at jeg kan ta meg en valium ved behos, så hun kan ta Matheo[8D][:)]

Back
Topp