Hvor har du bilsetet?

På passasjersiden fordi det er lettvint å strekke seg dit hvis man må stoppe og fikse noe.

Er det jeg og tenker egentlig... Siden det bare er jeg som har lappen, kommer jeg til å kjøre en del med mini alene og. Kan være greit å kunne strekke seg bak da..

Vi har bak passersjer sete. Det sikkreste er å ha det i midten bak har jeg blitt fortalt.

Babyen bak førersetet, toåring bakovervendt i midten, sjuåring i beltestol bak passasjersetet, tiåring på pute bak sjuåringen, og bikkjeburet ved siden av tiåringen. Fullt.

Babysetet var bak førersetet. Usikker på hvorfor, tror det var den siden som var tilgjengelig da vi skulle prøve basen, så ble den bare stående der. Praktisk for meg da, jeg kjørte en del i permisjonen og da var han lett tilgjengelig.
Barnesetet er bak passasjersetet, pga at isofixen bare er der og i midten bak. I midten er det vanskelig å få barnet inn og ut, samt vanskelig å se ham når man sitter foran, så da ble det på siden.

Det står bak passasjersetet:)

Bak passasjersete :)

Bak passasjersetet :-) må kunne flytte på førersetet etter hvem som kjører, og når det er gateparkering er som oftest den siden mot fortauet ;-)

Bak førersetet. Det ble bare sånn, men jeg er lengre enn min mann og trenger mer plass.

Beltestolen er bak førersiden og lillemann sitter på passasjersiden :)

Vi har det bak førersetet. Samboer er den av oss med lappen, så jeg kan evnt bare strekke meg bak :)

Hele bakrekka. Babystol bak passasjer og beltestoler i midten og bak fører. Må ha det slik siden jeg og mannen er langt fra like lange så må justere setet etter hvem som kjører.

Første, bak fører. Andre, en opp hver side. Tredje som er ventet, en opp hver side og en i midten, hvordan nå enn setene passer best, tre seter med isofix så vi skal få plass til alle tre

Vi har setet på passasjer siden :)

Babystol og sete nummer to har vi hatt bak passasjersetet, selvom det er god plass ellers i bilen også =)
Beltestolen til storebror står bak førersetet.

Lillesøster sitter bakovervendt bak førersete og storebror sitter bakovervendt bak passasjersete :)

Back
Topp