Hvor har du bilsetet?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
På hvilken side bak har dere barnesetene? Og hvorfor?
Bare lurer :p (siden jeg snart må sette inn mitt eget)

Begge sider.
Da vi hadde bare en så var det på høyre side mtp sidekollisjon.

Satt det bak førersetet, av praktiske årsaker. Slippe å gå på andre siden for å hente/sette inn. Tror uansett det sikreste er i midten..

Vi hadde den på bak føreren pga en bilulykke 1 mnd før fødselen som gjorde at Jeg ikke vil ha den på andre siden. Nå er den bak passasjersiden.

Begge sider. Når eldste var enebarn satt hun bak passasjersetet, nå sitter yngste der og eldste bak fører.

Eldste sitter bak fører setet siden det setet reguleres ettersom det er jeg eller mannen som kjører og det inne er så farlig siden det ikke er bakovervendt (gutten er 8 år)
Mellomste sitter bak passasjer setet.
Minste sitter i midten da han er så liten at han ikke bryr seg om at han ikke har vindu

På passasjersiden fordi det er lettvint å strekke seg dit hvis man må stoppe og fikse noe.

Begge sider, yngste har bak passasjersetet. Eldste satt bak passasjersetet før lillesøster ble født :)

Her blir det baby bak førersetet nå han kommer, beltestole i midten og bak passasjersetet :)

Har ikke lappen, men frøkna sitt sete står fast i bilen til pappa og der står det bak passasjeren. Hun blir sittende der og lillebror i midten, han vi kjører mest med...

Det største setet er bak passasjersetet og det minste bak førersetet. Er som regel mannen som kjører, og han trenger mest plass.

Bak passasjersetet for å få plass til det.

Back
Topp