Hvor har dere

Franciska

Glad i forumet
kjøpt park dress til barna deres og hvor mye kostet de?

kjøpte på reflex, vet ikke hva den koster...

Han har Helly Hansen dress, kjøpt på obs.. Kostet 800 kr tror jeg.

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Skal kjøpe på reflex tror jeg, reima sin - den koster vel ca 1000,-
Om ikke, så kjøper jeg Helly Hansen tec, er vel litt billigere..

Får se hvem av de som har den fineste dressen..

Koster de så mye altså? Ille. Jeg var på g-sport og der hadde de bare den HH tec. Koster 999 kr den.

ORIGINAL: Mammaen til Basse

jeg har bar etatt ut foret i vinterdressen hans jeg, men den er for varm å bruek i det været som har vært her den siste tiden, så fra nå av bruker vi jakke når det er så varmt!!

Tenkte også på det. Så jeg spurte i barne hagen hva de anbefalte av klær nå. Og hun annbefalte park dress. Ellers må jeg jo vaske to bukser om dagen. Blir litt mye strev synes jeg.

Har kjøpt dress på OBS, kostet 100 kr... (Vinterdress til neste vinter det da[;)]) 
Ellers har vi arvet det meste, så har igrunnen ikke kjøpt dress til ungene.
Men jakke/regnbukse blir brukt her når det er varmt i været og litt vått og sånnt ute [;)]

Jobber selv i barnehage, og ungene er like tørr og varm i "billige" dresser som i dyre!!! Jeg personlig blir ikke å kjøpe dyre dresser til ungene når de er så små.

helly hansen sin, kostet 800 tror jeg.

kjøpte på barnebutikken på senteret, mener den er sånn lokal i bergen. Reima tec kostet 999

kjøpte reflexdress på salg til 150 kroner [8D] den er fora, men regulerer bare med klær under [:)] kjøpte den på liten i sandefjord

Back
Topp