Hvor har dere stellebordet?

Forresten noen som vet om det finnes stellematter som ikke er bredere enn 40cm?

Vi har det på rommet hans. Hadde det med snuska også. Synes det var helt topp jeg. Hentet bare vann til vaskingen :)

Her kom stellebordet i hus i dag faktisk, og det skal stå på badet.
Der er det varmekabler på gulvet , og det er alltid lunt og godt der.

Vi har ikke funnet en slik myk madrass til å ha på toppen av stellebordet enda.
Hvis noen har tips til hvor vi kan finne en tykk fin sådan, tar vi imot tips med stor takknemlighet. :love7

Vis vedlegget 48801
Jeg har samme stellebord og har BabyDan stellematte. Fyller god og har gode kanter. Bilder av vårt stellebord ligger i Utstyrstråd-bildetråden :)

Skal ha det på rommet hans. Hadde stellebordet på vesla sitt rom også, og det fungerte så bra så. Jeg orker ikke å ha det trangt på badet :-D

Har den fra ikea fra før, men håpte det fantes en litt finere ;)

Bygger et sammenleggbart på badet rett ved vasken. Har ikke mye plass, og gulvplassen trengs sårt til andre ting. Planene er iallfall klare, men den kommer ikke opp før slutten av februar.
Der er det varmt og mest praktisk for oss å ha stellebordet.

Der vi bodde før hadde vi den på soverommet pga mugg på badet. Nå har vi flytta og stellebordet har fått plass på badet

Vi flytter jo til ny bolig i juni, så må nesten se om det er plass... men planlegger å ha stellebordet på badet, føler det er mest praktisk :)

blir på badet her.. men badet er KNØTT LITE så må kun ha en stellematte og stelle på gulvet..

Har god plass på badet, men sist fant eg ut at eg likte best og skifte på gulvet, så blir samme ikea stellemadrass på gulvet denne gangen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

vi har kjøpt stellematte, og skal ha den på vaskemaskin med litt tilrettelegging :) har ingen plass til ordentlig stellebord.

Hvis noen har tips til hvor vi kan finne en tykk fin sådan, tar vi imot tips med stor takknemlighet. :love7

Vis vedlegget 48801

Veldig fint!
Er kurvene også fra IKEA? :)

Vis vedlegget 48801

Se på jysk eller barnebutikker som barnashus etc. .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi skal ha det på badet, men har ikke kjøpt stellebord enda. Vi har 80 cm veggplass å gå på, så da er det ikke så lett å finne noe. Tar gjerne mot tips :)

hva med sånn du skrur i veggen og slår ned.
her har vi extremt lite bad men fikk heldigvis plass til stellebordet der inne. er så praktisk når man skal bade den lille og varmen der inne. =)

Vis vedlegget 48801

De har mange fine stellematter på Barnas Hus, Babyshop osv. Ellers kan du søke på stellematte så får du sikkert opp mange nettbutikker som også har. Så noen fine på Ebay også :)

Back
Topp