Hvor har dere stellebordet?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Ser på tv at det er maaaange som har stellebordet på babyrommet.. Er ikke det litt upraktisk ifht vask osv?:p

Med storebror hadde vi det på badet og samma skal vi nå :)

Vi hadde det rett på.utsiden av badet sist. Leiligheten var så liten at den fikk ikke plass på badet. Dennegangen er drt heller ikke plass. Men vi skal bygge et som kan felles ned over do og rett ved vasken. :-) var litt kjipt å måtte fylle bakken med vann hver gang vi skulle skifte ja.

Badet :) Varmere der, samt ganske greit å ha all bæsj/tiss og sånne ting på ett rom. Samt at vasken er svært hendig ;)

vi har bestilt ett stellebord som vi ikke har fått ennå, men planen er å få plass på badet..Så vi håper vi får plass innpå der i det ene hjørnet som er ledig:)

Vi skal ha på badet. Varmt og vasken er rett ved siden av slik at det ikke oppstår noen farlige situasjoner :)

Vi har en komode på badet med stellematte på, som vi har brukt til storebror :) Veldig greit å ha alt av stelleting på badet! :)

Vi skal ha på badet ved siden av vasken :) dessuten så er hovedbadet vegg i vegg med soverommet vårt, hvor hun skal sove inntil hun sover rundt ;) da er det heller ikke så langt å gå når hun må skiftes på om natten :)

Jeg ser ikke på det som "naturlig" å stelle babyen innpå et soverom, så her har det alltid vært på badet og det kommer det alltid til å vere :)

Her blir det badet! Godt å ha vasken og skittentøykurv rett ved ;-)

På badet :)

På badet.... tenker at det er kaldt å bli skiftet på i 18 grader, som jo er den anbefalte temperaturen for rom hvor barn og voksne skal sove (hvis dette ikke har forandret seg da)! På badet er det godt og varm, alt er tilgjengelig og lyset kan dempes! Gleder meg til å skifte bleier også jeg :)

Vi har alltid hatt det på badet, så det blir det denne gangen også. det hendte seg at jeg skifta i senga på soverommet hvis babyen sov godt, men det hørte sjeldenhetene til;)

Vi skal ha et over badekaret til dagtid, men en stellematte på kommode på barneværelset slik at vi slipper å forstyrre søvnen så veldig på natta.

Vi har vegghengt stellebord på badet, det er trangt men slik må det bli! :)

Her kom stellebordet i hus i dag faktisk, og det skal stå på badet.
Der er det varmekabler på gulvet , og det er alltid lunt og godt der.

Vi har ikke funnet en slik myk madrass til å ha på toppen av stellebordet enda.
Hvis noen har tips til hvor vi kan finne en tykk fin sådan, tar vi imot tips med stor takknemlighet. :love7

image.jpg

Last edited:
Vi skal ha det på badet, men har ikke kjøpt stellebord enda. Vi har 80 cm veggplass å gå på, så da er det ikke så lett å finne noe. Tar gjerne mot tips :)

Back
Topp