Hvor har dere kjøpt vogn og hvilket merke? Norge eller Sverige?

Lindus77

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg kikker endel på vogner nå, og har vel bestemt meg for emmaljunga vogn, men vil gjerne høre litt hva dere andre har gjort og om dere har kjøpt i Norge eller dratt til Sverige?

Har sjekket at prismessig så sparer en jo endel tusen på å handle i Sverige, men så fikk jeg jo også vite at garantien de gir i Sverige gjelder ikke i Norge selvsagt, da må en tilbake til Sverige hvis noe skulle skje med vognen, og hva med å få låne vogn der da, noen erfaringer rundt dette?

Evt hvilket merke har dere på vognen deres og hva vil dere anbefalle meg?

Den jeg har vurdert sterkt er emmaljunga Edge Duo :)

Jeg kjøpte emmaljunga edge duo sist gang i Sverige. Har ikke hatt noe problemmer med den, den ruster ikke etter å stått ute i barnehagen og kommer til å bruke den nå også. Bagdelen er jo kjempebra og trygg. Som tidligere nevnt av flere er det en stor vogn og tung vogn ,men du får så mye for pengene. Hvor du velger å kjøpe er jo litt avhengig av avstanden til Sverige osv, men tror du vil bli veldig fornøyd.

Jeg kjøpte også Emmaljunga i Sverige sist, bestilte på http://www.kopbarnvagn.se/ og hentet den i Karlstad, fikk av en eller annen grunn 10% ekstra rabatt når jeg hentet, så da ble det absolutt verdt turen :)
Har heller ikke hatt noe problemer med vognen :)

Vi har kjøpt Bugaboo buffalo:) Ville ha en lettere og nettere vogn enn Emmaljunga.

Har arvet en vogn fra Basson. Vet ikke hvilke modell det er, men er en duo-vog hvertfall. Har kjempelyst på Emmaljunga City Cross, men føles feil å bruke så mye penger når vi får vogn helt gratis. I tillegg er vi ikke akkurat rike heller, så er ikke vits å blakke seg. Håper fortsatt på å vinne i lotto da:)

Bugaboo Cameleon kjøpt på Barnas hus.

Har kjøpt edge duo med sport cryptonite understell. handla i drammen hos Gerd T. Martinsen. Kjempe fornøyd med servicen der. :)

Vi har emaljunga city cross fra førstemann så satse på å bruke denne hjemme til å gå tur o.l. Og så har vi en city mini som jeg skal kjøpe babybag + bilstoladapter til. Den blir til bruk i butikker og ved henting/levering av storebror i bhg ( har en liten peugot som "konebil", så emaljungaen får ikke plass) ;)

Da ble det Emmaljunga City Cross i Sverige :) Var den jeg likte best, og fikk en god pris på komplett med bilstol og adapter til bilstolen med også :) Gleder meg til å hente den i Februar :) Fikk også med litt forskjellige ting til vognen og babyen på kjøpet :)

Sniker litt.. Er det forskjell på prisene i Sverige nærme grensa og litt lenger inn? Føler liksom på meg at de er dyrere langs grensa der mange normenn handler til vanlig :p

Sniker litt.. Er det forskjell på prisene i Sverige nærme grensa og litt lenger inn? Føler liksom på meg at de er dyrere langs grensa der mange normenn handler til vanlig :p

Ja har jeg også hørt. Vet i at i karlstad sparer man mye mer. Men der jeg kjøpte var 30 min fra grensa

Norge :) babyboom som la ned og hadde
40 prosent på vogner :) simo vogn sånn med separat bag og sports del

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1389795831.824955.jpg
Denne i hvitt/brunt :) 10 000kr ca

Simo duo. Elsker den. Eneste er at den er litt stor og tung å sette inn i bilen. Men det går så greit når man har en mann;-) haha

Back
Topp