Hvor har dere alle skoene?

Det har jeg her og. Men ikke det største, kan du si. Jeg har en slik man kan trekke ut for å sette masse sko på. Men føler ikke det er så mange sko som passer på? Har du slik? Eller bruker du "bare" hyllene? Den til p trekke ut virker som at er mest beregnet for pensko.

Har bare et par slike skap ovenfor hverandre som jeg har satt skrå hyller i. ImageUploadedByBV Forum1420236867.289901.jpg

Har bare et par slike skap ovenfor hverandre som jeg har satt skrå hyller i. Vis vedlegget 97110
Så kult! Jeg har bare en skyveting(får ikke tatt bilde nå, for sønnen min sover på rommet ved døren til klesrommet)

Men ser du får plass til mange sko det. Så deilig :) skulle gjerne hatt litt mer plass til slik. Men jeg tror nok heller at jeg må bli flinkere til å kaste/gi bort de skoene jeg ikke bruker så mye.

Sko som er i jevnlig bruk står i skohyllen, resten står i garderobeskapet i gangen :) har stort skap vel og merke.

Vi kjøpte en lav reol på Ikea og satte skuffer i den. Tre skuffer til hver. Vinterskoene får ikke plass i den da, og sambo nekter å bruke den til skoene han bruker daglig, så jeg snubler stadig i dem "#¤"% :angry4 Har lyst til å hive dem ut i regnet.

Her har vi to skoskap i gangen for sko som er ofte i bruk, andre sko oppbevares i skap i kjelleren.
Sko som brukes daglig, står som regel på gulvet i gangen.

Skohylla i gangen for sko så e i bruk. Andre sko har me i kvar vår kasse i ei expedithylla i gangen.

Back
Topp