Hvor har dere alle skoene?

Agnete

Forumet er livet
Jeg surfer rundt på nett for å se hva andre gjør med skoene sine!
Og jeg ser kun de fine skoene stå i hyllene i garderoben.
Hva med vintersko, mannen sine sko, barna sine sko. Hvor er de?
Her har vi to skoskap, alikevel holder ikke det. Så hele vaskerommet er stablet fullt av sko.
Ønsker meg ett system der jeg finner akkurat til enhver tid den skoen vi har behov for. Mannen sine store sko får jo ikke plass ett sted :p
Så hvordan gjør dette?

Jeg har skoskapet fult, sko hylla full, noen i boden og resten på gulvet i gangen hehe og jeg kan virkelig ikke skjønne at vi har så mange sko vi som bare er 2 haha

Her har vi to skoskap, alikevel holder ikke det. Så hele vaskerommet er stablet fullt av sko.
Ønsker meg ett system der jeg finner akkurat til enhver tid den skoen vi har behov for. Mannen sine store sko får jo ikke plass ett sted :p
Så hvordan gjør dette?
Skoskap til de som ikke brukes hver dag, og en skohylle til de som er i mer daglig bruk:)

Vi har to hyller i garderobeskapet vårt på rommet der finsko til alle er, bunadsko og inne joggesko/fotballsko osv.

Sko for sesongen står på vaskerommet, og de andre står i garderobeskapet i gangen.

Skoskap, men skoene har en tendens til å krype ut og oppta gulvplass. Samboeren sine sko har funnet sin favorittplass foran døra. Supert å snuble i de hver dag..

Vinterskoene ryddes vekk i boden når vi ikke bruker de lenger.

Pensko har jeg i skapet med klærne mine. Samme med barnas pensko og bunadsko.

Sesongens sko står på skohylla i skaper i gangen. De skoene som ikke passer årstiden står på en hylle helt øverst i garderobeskapet i gangen. Bytter om når vi slutter og bruke vintersko/sommersko.

De står i skapet, på loftet og i gangen. Jeg har vanntette joggesko og vinterstøvler, boots og lave boots stående der nå. Mannen har et par vintersol og noen sneakers.

Har egen side i walkin closet med hyller som jeg setter mine og gubbens, Unntatt vinterstøvlene som står i garderobeskap i gangen

Jeg har et garderoberom hvor det er knagger på tre av veggene, og doble skohyller på gulvet på to av veggene. Ene stedet er det fire doble hyller oppå hverandre. Sko som er for små til eldste og som skal arves, type støvler o.l, går i en kasse på vaskeromsboden. Likevel har skoene en tendens til å bli stående på golvet, og skohyllene er ganske overfylte...

Har garderobeskapet fullt. Og de skoa som blir mest brukt står på skohylla.

Så hvordan gjør dette?

Vi har en liten bod i 2.etg hvor jeg har laga hyllesystem hvor jeg har sko.. Ellers passer jeg på å kaste de som ikke brukes/utslitt/for små..

Øh, ja. si det. Litt alle plasser? Jeg har vel skofetisj, så er en del her:P haha

Har et system med noen hyller i garderobeskapet i gangen. Jeg har de fineste til utstilling her og der. 2 andre hyller i gangen. Og noen i skap oppe...Andre på garasjen. :rolleyes::oops:

Har en stor hylle med sko i boden. Har en skohylle i gangen med de skoene som blir brukt "nå".

Vi har ei skohylle i gangen som er full, en i walkincloseten som er full pluss ei hylle opp mot taket som er full! Bygg i høyden - sier jeg :p

Vi har skohyller i skapet i gangen som er overfylte. Det står i gjennomsnitt 4 par på gulvet i gangen til enhver tid. Så har vi noen poser med sesongbaserte sko i boden og til slutt en står plastkasse under gjestesenga med mine pensko :)

Har en kommode i gangen med fire skuffer fyllt med sko...pluss gulvet i gangen er fullt av sko :p

Så hvordan gjør dette?
Her har vi akkurat samme problem! :-p

Har egen side i walkin closet med hyller som jeg setter mine og gubbens, Unntatt vinterstøvlene som står i garderobeskap i gangen
Det har jeg her og. Men ikke det største, kan du si. Jeg har en slik man kan trekke ut for å sette masse sko på. Men føler ikke det er så mange sko som passer på? Har du slik? Eller bruker du "bare" hyllene? Den til p trekke ut virker som at er mest beregnet for pensko.

Hm... Jeg aner heller ikke hvor vi skal gjøre av alle skoene. Og fatter ikke at vi kan ha så mange...! Vi har en obskøn mengde i gangen, flere i skuffer på gjesterommet/boden, og noen i esker på loftet

Vi har skohylle i gangen og flere skohyller i walk-in garderoben. Vintersko/sommersko/sandaler legges på loftet alt etter hvilken årstid vi er i :)

Back
Topp