babybjørn stellebag? sånn hard..... jeg er allerede dritt lei emmaljunga sin, der ligger alt bare i en haug,, den har jo ikke lommer, bare et stort rom.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jealie25
Ja, det skriver jeg under på og, emmaljunga har kjemepefine vogner, og jeg er kjempefornøyd, men det er elendig stelleveske, kunne like greit hatt en pose vett... Men de harde bag'ene, er de enkle å feste på vognen da? eller må de ligge under?
ORIGINAL: 4_barn
Ja, det skriver jeg under på og, emmaljunga har kjemepefine vogner, og jeg er kjempefornøyd, men det er elendig stelleveske, kunne like greit hatt en pose vett... Men de harde bag'ene, er de enkle å feste på vognen da? eller må de ligge under?
Må jo være utrolig irriterende... [8D]
Jeg tror de harde babybjørn bagene festes lett på vogna! [:D]
ORIGINAL: 4_barn
Må jo være utrolig irriterende... [8D]
Jeg tror de harde babybjørn bagene festes lett på vogna! [:D]
Ja, det er så irriterende, må jo ta ut alt for å finne det jeg skal ha noen ganger, hehe...jaja.. Fin bilderemse du har ordnet deg forresten[:D]
ORIGINAL: Trine82
ja de lommene er helteite.... prøvde å ha bleier oppi der men alt ender opp med å ligge i en krøll nederst i veska, blir håpløst når vi må ha med mat og matboks og sånne ting