hvor har dem

der de selger babybjørn ting. Bare gå inn på babybjørn sin hjemmeside, og så står det nok der hvem som er forhandlere [:)]

de har babybjørn på barnas hus og sørbø iallefall :) var bare inne og lurte litt her jeg!! den er kjempe god!

Babyshop også.... De hadde iallefall før... [;)]

var på babyshop på ryen i sted... de har der!

Jeg er også lei av Emmaljunga sin ...Hva er vitsen med de små avlukkene på siden som ikke er lommer???? Alt flyter jo ..
Har vurdert å ta symaskinen fatt og fikse på de selv[8D]

Ja, det skriver jeg under på og, emmaljunga har kjemepefine vogner, og jeg er kjempefornøyd, men det er elendig stelleveske, kunne like greit hatt en pose vett... Men de harde bag'ene, er de enkle å feste på vognen da? eller må de ligge under?

ORIGINAL: jealie25

Ja, det skriver jeg under på og, emmaljunga har kjemepefine vogner, og jeg er kjempefornøyd, men det er elendig stelleveske, kunne like greit hatt en pose vett... Men de harde bag'ene, er de enkle å feste på vognen da? eller må de ligge under?

Må jo være utrolig irriterende... [8D]
Jeg tror de harde babybjørn bagene festes lett på vogna! [:D]

ORIGINAL: 4_barn

Ja, det er så irriterende, må jo ta ut alt for å finne det jeg skal ha noen ganger, hehe...jaja.. Fin bilderemse du har ordnet deg forresten[:D]

ORIGINAL: 4_barn

Ja, det er så irriterende, må jo ta ut alt for å finne det jeg skal ha noen ganger, hehe...jaja.. Fin bilderemse du har ordnet deg forresten[:D]

hi..hi.. litt av poenget er jo borte da!!
Jer er veldig fornøyd med den jeg kjøpte fra MixMax! Den har kommet i nye farger også nå.. iallefall rosa..
Ja, jeg er veldig fornøyd med den remsa... [:)][:)]

Jeg fant bilde av den i rosa også....

ORIGINAL: Trine82

ja de lommene er helteite.... prøvde å ha bleier oppi der men alt ender opp med å ligge i en krøll nederst i veska, blir håpløst når vi må ha med mat og matboks og sånne ting

Er så enig med dere!!! Dritforbanna på den stelleveska!!! [:@] Angrer på at jeg hørte på damen i Bebito hvor vi kjøpte vognen altså. Og jeg som tenkte å kjøpe Babybjörn sin før hun fortalte hvor vanskelig det ville være å trille med den (visstnok på grunn av det harde skallet...) [:(] Men jeg tror uansett den er bedre enn Emmaljunga sin LEFSE!!! Nesten lyst å sende brev og klage vet du! [8|]

Back
Topp