Hvor har babyen min blitt av :O

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Idag gikk Natalia ett skritt i bassenget og sto 5 sekunder på badet her helt alene :O kjempe stolt <3ImageUploadedByBV Forum1410700169.103725.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe man blir stolt ja:D men merkelig hvordan babyen plutselig forsvinner!!
 
Ja :O oi det var tidlig :O jeg er skikkelig babysyk nå :p
 
Er det fleire som har holdt på ei stund med å gå når dei får holde i hendene? Mi gjer det heile tida, men ho vil ikkje sleppe taket. Hehe.
 
Er det fleire som har holdt på ei stund med å gå når dei får holde i hendene? Mi gjer det heile tida, men ho vil ikkje sleppe taket. Hehe.

Eldste jenta mi gikk med å holde en hånd/finger leeeenge, og slapp seg ikke før hun var 15 mnd;) noen venter enda lenger å!
 
Eldste jenta mi gikk med å holde en hånd/finger leeeenge, og slapp seg ikke før hun var 15 mnd;) noen venter enda lenger å!
Ja, eg nyte det egentlig mens ho ikkje spring rundt overalt i ei voldsom fart. Hehe:)
 
Ja, eg nyte det egentlig mens ho ikkje spring rundt overalt i ei voldsom fart. Hehe:)

Hehe ja jeg som har fler barn, syns det er helt greit at minsten ikke er så voldsom rask i utviklingen :p hehe
 
Vi har vært og kjøpt sko i dag :p men han vil ikke gå med de :D
 
Ja, hun er like tidlig ute som mamma'n sin var =) Eneste vi henger litt etter på er tenner føler jeg, men har nå kommet 3 nå på ei uke. Så nå er vi oppe i 5 totalt =)

Det er jo ikke treigt da! Mange barn som ikke har tenner før etter de har fylt 1 år.. eller som min eldste, hun hadde én tann fra hun var 8 mnd til etter hun hadde fylt 1 år.. hehe
 
Ja, hun er like tidlig ute som mamma'n sin var =) Eneste vi henger litt etter på er tenner føler jeg, men har nå kommet 3 nå på ei uke. Så nå er vi oppe i 5 totalt =)

Det er vel ikke så tregt?:)
Veslegutt har 8:)
 
Hehe, de 2 øverste midt på eller de nede:p?
Viktigste er at de kommer til slutt:p

De to nede :p
Ja, de dukker omsider opp ;)
Det var likt med min eldste, hun fikk tann tre og fire da hun var 12-13 mnd :)
 
Her går vesla som bare det, noen dager før 11 mnd gikk hun skikkelig! :) noen skritt her og der før det såklart :p tiden har gått så fort :O :)
 
Back
Topp