Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ingen baby lenger heller.... stor jente som har begynt å gå <3
Hun tok sine første ustøe steg en uke før hun ble 9 mnd <3Åh, så herlig.
Hvor gammel var hun når hun tok sine første skritt?
Hun tok sine første ustøe steg en uke før hun ble 9 mnd <3
Er det fleire som har holdt på ei stund med å gå når dei får holde i hendene? Mi gjer det heile tida, men ho vil ikkje sleppe taket. Hehe.
Ja, eg nyte det egentlig mens ho ikkje spring rundt overalt i ei voldsom fart. HeheEldste jenta mi gikk med å holde en hånd/finger leeeenge, og slapp seg ikke før hun var 15 mnd noen venter enda lenger å!
Ja, eg nyte det egentlig mens ho ikkje spring rundt overalt i ei voldsom fart. Hehe
Ja, hun er like tidlig ute som mamma'n sin var =) Eneste vi henger litt etter på er tenner føler jeg, men har nå kommet 3 nå på ei uke. Så nå er vi oppe i 5 totalt =)Hun er tidlig ute hun da
Ja, hun er like tidlig ute som mamma'n sin var =) Eneste vi henger litt etter på er tenner føler jeg, men har nå kommet 3 nå på ei uke. Så nå er vi oppe i 5 totalt =)
Ja, hun er like tidlig ute som mamma'n sin var =) Eneste vi henger litt etter på er tenner føler jeg, men har nå kommet 3 nå på ei uke. Så nå er vi oppe i 5 totalt =)
Det er vel ikke så tregt?
Veslegutt har 8
Og min lille gutt har bare fått to
Vi får tenner sent i vår familie
Hehe, de 2 øverste midt på eller de nede?
Viktigste er at de kommer til slutt