Hvor handler du klær til de små?

Jeg liker best klærne de har på Lindex jeg. De er mer knalle i fargene syns jeg, og det kler Torje kjempegodt =)

Cubus, name it, h&m, reflex... Ja sikkert flerre også men det var de jeg kom på i farten. 

hmm.... Har nok mest H&M i skapet hennes, men kommer mere og mere Kappahl - de har kommet seg masse!![:)] Nå er det en del ull fra Joha da - så det er vel babyshop det. Liker veldig godt name it - men ingen butikker rundt her som har det [>:]

Har vel desidert mest klær fra H&M og NameIt! [:)]

Jeg handler ikke klær til E, hun arver alt fra storesøster[&:][8D][;)]

Og jeg ELSKER farger, gjerne hippie-stil[8D]

Av hverdagsklær syns jeg H&M har masse fint, samme med NameIt og Lindex....

Av litt utenom-det-vanlige-klær ELSKER jeg Katvig og sånne "spesialmerker"[8D]

Favoritten av dem alle er Benetton!!![;)] Kanskje så mye som 40-50% av klærne til snuppa er derfra..[8D]

Men handler litt her og der. Snuppa får så mye klær her og der at jeg ofte kjøper et par dyre plagg enn mange billige..[;)]
Liker MeMini, Hummel, har litt Tommy Hilfiger, noe Burberry, Lacoste, Ralph Lauren osv. Men det meste av de dyre merkene er kjøpt på salg da..[;)] Da blir det ikke så aller verst...[8D]

Av basisplagg så har vi fra Cubus, HM(postordre) og Name it. Det er det jeg får tak i her![;)] Lite butikker her i byn..[8D] Heldigvis kanskje...[&:]

lindex og kaphl ahl...klarer ikke huske hvem av de nå! Syns de har så mye fint, som holder litt lengre (name it sys jeg går fooort sund)...

og POP da, men det koster jo litt mer så blir ikke så ofte[;)]

name-it og lindex har han vell mest fra nå.. litt cubus og Hm også

HM, Cubus, Lindex, Polarn O Pyret (mest yttertøy), Reflex, NameIt...

Og så eelsker jeg Katvig, IdaT og denslags... Men er for dyrt pr dags dato [8D] [:)]

på loftet.. (arveklær etter storesøs)
ellers handler vi litt på h&m, cubus,lindex,cappahl, name it osv

ORIGINAL: MeMyself

Har vel desidert mest klær fra H&M og NameIt! [:)]

OOhhh ja Sånja - Benetton har UTORLIG mye flott!! Ikke handla noe der jeg, dyrt! Men jeg elsker strikken dems - åååhhhhh [:D]

Det meste er fra H&M, noe fra lindex og litt fra kappahl =)

hadde jeg hatt jente hadde jeg handla på zara!
de har forresten masse fint til gutt der også da

ORIGINAL: KathMor

OOhhh ja Sånja - Benetton har UTORLIG mye flott!! Ikke handla noe der jeg, dyrt! Men jeg elsker strikken dems - åååhhhhh [:D]

Der syns jeg mange har misforstått altså. Det er ikke såå dyrt syns jeg. Noen av strikkeklærne og jakkene er litt dyre, men det er jo pga av det som oftest er ull i de.[;)]
Men det holder seg utrooolig godt da! Klærne er som nye etter flere måneders bruk!![:)]
Kjøpte jo den RÅ dunjakka til snuppa på Rhodos på 70% salg!! Svart med MinnieMus på ryggen i sølv med paljetter!!![:D]
ELSKER Benetton!!![:D][:D]

Bennetton i norge er dyrt! Jeg har ikke råd til det. Jeg vil heller ha mange forskjellige plagg som blir fort ødelagt, enn noen få som varer lenge.
Bennetton har masse fint da, det er jeg enig i, derfor hadde jeg handla der hvis jeg hadde hatt råd.

ORIGINAL: Reinbue

Bennetton i norge er dyrt! Jeg har ikke råd til det. Jeg vil heller ha mange forskjellige plagg som blir fort ødelagt, enn noen få som varer lenge.
Bennetton har masse fint da, det er jeg enig i, derfor hadde jeg handla der hvis jeg hadde hatt råd.

Heldigvis har vi ikke Benetton her. Da må vi kjøre 2 timer...[8D] Ellers hadde nok snuppa hatt det meste derfra..[;)]
Svigermor er veldig glad i å handle der da, så ikke vi som kjøper alt derfra..[8D]

Må handle på salg da.. Da er prisene ikke så ulike de vanlige prisene på Lindex![;)]
De har mye fint til gutt. Spesielt sånn litt fine hverdagsklær.[:)]

Back
Topp