Hvor handler du IKKE?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen butikker du er svært misfornøyd med? Enten kundeservice, eller dårlig kvalitet på varene..

Jeg handler IKKE på den lokale dyrebutikken. Ble kasta ut da jeg påpekte at kaniner ikke skal spise gnagerblanding, og at de skal ha høy tilgjengelig.. :jimlad:

Handler ikke på Coop extra på sem. Da det er min gamle sjef som driver den og jeg tålte ikke tryne på han.
Unngår helst 2 strikke butikker i byen da jeg har opplevd veldig dårlig service der. Er heldigvis en til i byen.

Handler ikke på Coop extra på sem. Da det er min gamle sjef som driver den og jeg tålte ikke tryne på han.
Unngår helst 2 strikke butikker i byen da jeg har opplevd veldig dårlig service der. Er heldigvis en til i byen.

Hvis ikke har vi en bra i Tønsberg med veldig hyggelige folk og stort utvalg ;)

Haha, du ble kastet ut for å si ifra om noe DE burde ha kunnskap om? Hadde meldt de til mattilsynet jeg [emoji14] om de hadde oppført seg slik. Boikottet en lokal matvarebutikk for noen år siden. Solgte tobakk og alkohol til 14-åringer. De gikk konkurs.

Har bestemt meg for å aldri mer handle på KappAhl, da jeg synes de har elendig kundeservice både i butikk og på nett! Har fått de langt oppi halsen! [emoji33]

Har bestemt meg for å aldri mer handle på KappAhl, da jeg synes de har elendig kundeservice både i butikk og på nett! Har fått de langt oppi halsen! [emoji33]
Åh, bare positivt å si om KappAhl jeg :)

Hmm kommer i grunn ikke på en plass hvor jeg er opplevd så dårlig service at vi bevisst ikke handler der. Men er selvsagt plasser hvor jeg trives bedre :)

Hmm kommer i grunn ikke på en plass hvor jeg er opplevd så dårlig service at vi bevisst ikke handler der. Men er selvsagt plasser hvor jeg trives bedre :)
Samme her - og så glemmer jeg visst fort [emoji14]

Haha, du ble kastet ut for å si ifra om noe DE burde ha kunnskap om? Hadde meldt de til mattilsynet jeg [emoji14] om de hadde oppført seg slik. Boikottet en lokal matvarebutikk for noen år siden. Solgte tobakk og alkohol til 14-åringer. De gikk konkurs.
Ja, de er gale! Har ikke vært innom der på endel år, så vet ikke hva de gjør pr idag, men kaninene sto i bittesmå bur uten ordentlig mat.. "jeg har katt kanninner i enogtredve år", sa heksa.. huff

Oi... den hørtes ikke bra ut :o

Ja, når du sier det... så har jeg ofte opplevd at INGEN står i kassa? hmm

Hvilken butikk i tb tenker du på? Jobber du der?

To små nøster :) Ligger i samme bygg som Farmandstredet, men egen inngang.
Jobber ikke der, det hadde vært helt krise så fæl som jeg er til å hamstre garn :rolleyes:

Back
Topp