Hvor handler dere vesker?

Boozt på nett og Høyer som fysisk butikk.

Jeg har kjøpt Marc Jacobs og DKNY på Zalando :) Masse å spare når de har salg. Synes ikke 2000-3000 er galt for en lekker skinnveske man har i åresvis.

Jeg endte opp med å kjøpe guess og Tommy Hilfiger
Om jeg blir veskedame kan det hende flere kommer i hus

Som sagt maks 2000
Selv hm har jo vesker til 800 kr så det er jo ikke så billig der heller

Til tider kan man få tak i billige vesker, gjerne nå som det er salg, men det gjelder jo over alt. :)

Ser du kjøpte Guess og TH.
Min Guess lommebok kostet 1000kr, så da ble jeg spent på å høre om du holdt deg innenfor de 2000kr?

Til tider kan man få tak i billige vesker, gjerne nå som det er salg, men det gjelder jo over alt. :)

Ser du kjøpte Guess og TH.
Min Guess lommebok kostet 1000kr, så da ble jeg spent på å høre om du holdt deg innenfor de 2000kr?
Holdt meg under 1000 ;)
Den var på 50% så betalte faktisk ikke er enn 650 kr

H&m,zalando,Ellos.. handler både på nett og i butikk forsåvidt.

Jeg var veskoman, men har ikke tatt meg råd til det de siste årene [emoji85]
Kjenner at det kribler [emoji23]

Skulle hatt ny lommebok jeg, drageren på glidelåsen er ødelagt, så bruker en binders... Funker det altså, og lommeboka i seg selv digger jeg... Kan man få tak i ny sånn til å dra i noe sted tro???

Yndlingsveska mi er en brun "skinnveske" fra accessories til 4-500kr. Den har hatt sine turer rundt om og bytter den ikke ut før den er helt slitt. Kjøpt for 1,5 år siden og enda like fin til tross for daglig bruk. Passe stor (får plass til skift til sønnen, noe snacks og annet småtterier).

Back
Topp