Hvor handler dere strømpebukser??

Niceday

Forumet er livet
sitter her og skulle hatt strømpebukser til mine små....hvor handler dere??
-tenker litt kvalitet, de må være litt "tykke" ikke slike som blir slappe....og ikke slike tubestrømpebukser!!

Kapphal sine er ok.

ORIGINAL: Tyte

Kapphal sine er ok.
pris? 2pac?

ORIGINAL: Tyte

Kapphal sine er ok.

Signerer denne. Synes det er de beste jeg har prøvd hvertfall. Aner ikke prisen jeg altså..

Kappahl sine er fine ja.. og der er det sånn ta 3 betal for 2.. så du får 3 strømpebukser til 98kr[:D]

liker h&m sine jeg da. og kappahl sine. de til kappahl har de til ta 3 betal for 2 her. tror de koster ca 70kr pr

ORIGINAL: larviksjenta

liker h&m sine jeg da. og kappahl sine. de til kappahl har de til ta 3 betal for 2 her. tror de koster ca 70kr pr
har alltid hatt HM sine selv....og lurer på om d finns andre bra også....har tross alt 2 unger som begge skal ha full utskifting av strømpebukser - så d blir noen kan man si....

Jeg liker H&M sine.. Er så billig at det gjør ikke så mye om det skulle skje noe med dem heller.. [8D] Lett å bytte dem ut, og en myriade av farger og mønstre. [:)]

nå til høst/vinter kjøper jeg bare ull til begge 2. janus for det meste, en del på obs! og litt på barnas hus. der har de finere strømpebukser til jenter feks. har og kjøpt noen i ull fra spar kjøp, men merker fort hvorfor de er billigere.

liker faktisk best h&m og la mote sine[:)] spesielt la mote sine som er ensfarget, de er tykkere virker det som.

Vi bruker mye fra cubus

jeg kjøpte i går på H&M,syns de virker grei..de var tykke og sitter bra...skal også kjøpe ull-strømpebukser på sparkjøp,har hørt at de er god og billig[;)]

Jeg har bruk de på Kappahl og Disney sine. Lurer på å prøve pierre robert sine nå. Noen som vet hvordan de er

kjøper strømpebukser på h&m til minstemann. Til de andre to har jeg kjøpt 2 pakninger til 19,90 på nille. Stillongs(uten føtter) kjøper jeg på europris. 30kr og er kjempegode[:D]

Back
Topp