Hvor handler dere og hvorfor?

Ida82

Forumet er livet
Ja det lurer jeg på[;)]

Kiwi, det er nærmest[:)]

på coop, fordi at det er billigare når vi storhandla, men om vi skal ha noe lite, handla vi på rema 1000[:)]

Jeg handler på Rema 1000 fordi det er nærmest og nesten aldri kø der[:)]
Men favoritt butikkene er ica maxi, meny, spar og ultra! Absolutt best utvalg!!
...men blir så omvei å kjøre dit atte!! [8D]

Det blir mye Ica siden jeg jobber ved siden av en... Ellers, Rema. Eller Bunnpris.

Stort sett Rema1000 fordi det er nærmest og billigst.. Innimellom handler vi på MENY.[:)]

prix er nærmest og litt bedre enn rema som er naboen. men handler på en annen rema på vei hjem fra jobb og på obs! når det er tilbud på noe.

Stort sett Rema for det er nærmest og billigst

Stort sett Rema1000 fordi det er nærmest og billigst..
Eurospar er en god nr to.

Helst Kiwi, men av og til Mega, enkelt og greit fordi det er de nærmeste butikkene her![:)]

Kiwi,for det er billigst der...eller Rema..

skulle vært tillatt med flere valg [;)]

handler mest på Rema og Rimi, så kommer Kiwi og Mega.

ORIGINAL: satine

skulle vært tillatt med flere valg [;)]

handler mest på Rema og Rimi, så kommer Kiwi og Mega.

Jeg tenkte på der man handler mest.. Og det blir som regel en butikk...

rema1000
detta før d e billiast, bæst utvalg å så har æ konto dær så skriv bære opp så får sambo regning[8D]

Coop Mega. D e mest delikat å handle der. Frukten ser innbydende ut og butikken e ren og ryddig.

Rema, det er nærmest

Kiwi, for det har bare blitt til at vi handler der mest, ligger ikke nærmest, men de 50meterne ekstra iforhold til coop mega, så tror jeg vi sparer litt alikevel [;)]
Og det er veldig mange koselige som jobber på kiwi'n her[:)]

Jeg trykka på rema 1000. Der handler vi fordi det er billig. Vi handler også på bunnpris, fordi vi liker butikken.

Mest Bunnpris(en stor bunnpris altså,ikke en liten søndagsåpen) fordi den er rett ved siden av her. Skal jeg handle et sted med mer utvalg drar jeg på Ultra,coop eller meny[:)]

Back
Topp