Hvor handler dere mest?

Kun nett.

Jeg handler mest i butikk, men bruker nettet flittig til å sammenligne priser. Jeg liker å se og ta på varene og se an kvalitet. Men handler litt på nett også for kan ikke fordra å dra rundt på butikker så å få varene levert på døra er himmelsk!

Nettbutikker helt klart. Nesten bare det etter hvert. Mye større utvalg, gode tilbud og bedre for meg om noe skal prøves å gjøre det hjemme (fordi jeg har fysiske handikap) :).

Har alltid handlet mest i butikk, men etter jeg ble gravid og har fått barn har jeg begynt å handle mer fra nett :)

Mest på nett, særlig nameit på nett, mye billigere klær der en i butikken:) prøver for det meste å holde meg unna kjøpesentre for det går fort mye penger på klær som lille sannsynligvis ikke rekker å bruke før hun har vokst ut :p

Det kommer faktisk an på pris. ;) Får jeg bedre pris nett, velger jeg nett. Og går dit de har best utvalg. :)

Nesten bare på vanlige butikker :) Ganske sjeldent jeg handler på nett :)

Nettbutikk, trives med å kunne handle rett fra sofaen i fred og ro;)

Jeg liker best butikker, men enklte ting kan jeg bestille på nett om jeg hsr god erfaring med et produkt :)

Butikk :) liker å se på og ta på ;) redd jeg kjøper katta i sekken på nett. Ikke gidder jeg fly på posten tidt og ofte for å returnere heller.

Fra nå nylig: Mat på nett og klær i butikk :-)

Jeg har tydeligvis et annet bilde av kroppen min enn det som stemmer :P Alle klær jeg handler på nett må sendes tilbake fordi jeg like gjerne kunne tredd en sekk over hue, så "fin" blir jeg i de :D

Back
Topp