Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har blitt mer nettbutikker siste tiden liten tid til overs for å "reise og handle", samt å drasse med minimum 1 barn som helt vil andre ting.. det er ikke ok.. så da dropper jeg all mugg, og tardet via nett istedenfor
Nettbutikker. Elsker at varene blir levert på døra i stede for å måtte bæres rundt på et senter mens man er omringet av folk som bøller og man må lete etter lommeboka og følge med ungen osv. Kan sammenligne priser og undersøke andres erfaringer med varen mens jeg handler. Dessuten går det jo mye raskere enn at jeg faktisk må kjøre en halvtime til og fra byen, orker ikke egentlig bruke fritida mi på det.
Nett. Selv om jeg liker tanken på å støtte lokale butikker. Men har sjeldent tid, og vanskelig med kolikkbaby, i tillegg er det ofte dårlig utvalg og utplukkede størrelser i klær. Og greit å google etter billigst pris og erfaringer hvis det er noe som koster litt.
Nett. Jeg hater å gå rundt i butikker, i tillegg er nærmeste butikk, som ikke er matbutikk ca 1 time unna. Så da er det enklere å bestille på nett å få det levert, i tillegg ser jeg med en gang om de har varen, jeg kan sammenligne priser og jeg slipper å kjøre en 2 times bomtur.