Hvor handler dere mammaklær??

Jeg har handlet 2 kort bukser på H&M og 1 bukse, 1 kjole og 1 topp på West på Stjørdal. De har masse fint synes jeg.

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: Nr 4

Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær

Anbefaler deg å ta turen innom på HM på M44, dem hadde knallgodt utvalg!!
Og jeg kjøpte vanlige klær der som der er plass til mage i også! Tenkte selv
å ta turen på Mamma og Mini, så gi rapport om du finner noe der og hvor den
butikken ligger hen [:D] [:D]

Har funnet den på kartet, så gjenstår det å se om jeg finner den utifra kartet haha...Bryne er ikke akkurat en by jeg er lommekjent i...men finne butikken skal jeg nok, når lysten på litt seriøs shopping er stor nok[:D]..skal gi deg et hint når jeg har vært der i morgen[:)]

ORIGINAL: mammamilla

Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær

Anbefaler deg å ta turen innom på HM på M44, dem hadde knallgodt utvalg!!
Og jeg kjøpte vanlige klær der som der er plass til mage i også! Tenkte selv
å ta turen på Mamma og Mini, så gi rapport om du finner noe der og hvor den
butikken ligger hen [:D] [:D]

Har funnet den på kartet, så gjenstår det å se om jeg finner den utifra kartet haha...Bryne er ikke akkurat en by jeg er lommekjent i...men finne butikken skal jeg nok, når lysten på litt seriøs shopping er stor nok[:D]..skal gi deg et hint når jeg har vært der i morgen[:)]

Ja takk [:D]
Jeg er heller ikke kjent på Bryne, men har 2 venninner som har bodd der..
Når vi skulle dit på UL så fant vi selvfølgelig ikke fram, så måtte ringe hu
ene og spørre.. Hehe.. Så er ikke kjent på Bryne nei [8D]

Jeg var på Ski storsenter om fredagen og den ENESTE butikken som hadde mammaklær var H&M!
Så ble tre bukser og et skjørt. Var ikke store utvalget der.. var ikke så morsomt å handle mammaklær som jeg trodde [&:]

mamalicious og hm =) til nå;P

men jeg passer de vanlige klærne ennå da ;P

Back
Topp