Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammamilla
ORIGINAL: Nr 4
Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær
Anbefaler deg å ta turen innom på HM på M44, dem hadde knallgodt utvalg!!
Og jeg kjøpte vanlige klær der som der er plass til mage i også! Tenkte selv
å ta turen på Mamma og Mini, så gi rapport om du finner noe der og hvor den
butikken ligger hen [:D] [:D]
ORIGINAL: mammamilla
Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær
Anbefaler deg å ta turen innom på HM på M44, dem hadde knallgodt utvalg!!
Og jeg kjøpte vanlige klær der som der er plass til mage i også! Tenkte selv
å ta turen på Mamma og Mini, så gi rapport om du finner noe der og hvor den
butikken ligger hen [:D] [:D]
Har funnet den på kartet, så gjenstår det å se om jeg finner den utifra kartet haha...Bryne er ikke akkurat en by jeg er lommekjent i...men finne butikken skal jeg nok, når lysten på litt seriøs shopping er stor nok[:D]..skal gi deg et hint når jeg har vært der i morgen[:)]