Hvor handler dere mammaklær??

x1x*månesol*

Glad i forumet
Trenger litt tips [:D]

Væer på HM i dag. Kjøpt litt der. 2 bluser og 2 tights til sommeren, sånne knelange. Greie å bruke med både tskjørter og korte kjoler :)

Har ikke kjøpt noe enda, venter så lenge jeg kan. Men jeg må nok ha meg en shorts eller to før vi skal på ferie.

Har også stort sett tatt handelen på h&m,sånne spesialbutikker er så himla dyre....

je var på h&m i dag for å kjøpe ei mamma bukse, men er nok litt gjerrig av meg.. syns ca 500kr for ei bukse du kunn bruker noen mnd er dyrt je.. [:)] kjøper forsåvidt bare billige klær uansett je da.. sjeldent over 300kr plagget (har litt dårlig økonomi) men må nok ha meg ei bukse uansett pris snart [:D]

Masse fint på H&M ved kirkerista i Oslo![:D] Kjøpte alt der jeg! Mye fine topper og kne-bukser!

Jeg holder meg også til kjedene. Mammaklær er dyrt nok der. Var på H&m i dag for å kjøpe noen topper for genserene mine begynner å bli korte. Heldigvis har jeg stort sett det jeg trenger siden forrige gang, men det spørs om jeg må kjøpe meg ny jakke... Har ikke lyst til å bruke penger på det nå... softshell jakken min er allerede stram og holder nok maks to uker til.

Jeg "handler" på bv jeg [:D]. Har vært så heldig at jeg har fått arve masse klær av en av jentene på gamle terminklubben min, og så har jeg fått låne litt av en annen der, så nå har jeg bukser, skjørt, pysj, og haugevis med topper... i tillegg har jeg masse topper, samt undertøy, fra forrige gang, så nå skal jeg nok slippe å handle noe særlig.

Har enda ikke begynt å handle mammaklær, men blir vel H&M eller noe sånt tenker jeg.
Gidder ikke bruke mye penger på klær jeg skal bruke i så kort tid. Har forresten kjøpt endel
tunikaer, tights og kjoler da[:)]

ORIGINAL: Longing

ORIGINAL: Marie__

HM og Laredoute.no[;)]

Er det dyrt hos sistnevnte...?!

Har ikkje handlet der siden sist eg var gravid,men er vel ik den billigeste plassen nei..
Men de har masse fint da[;)]

Jeg har ikke kjøpt mammaklær enda, men det blir vel H&M og så ser jeg litt på internett sider.

Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær

ORIGINAL: Nr 4

Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær

Anbefaler deg å ta turen innom på HM på M44, dem hadde knallgodt utvalg!!
Og jeg kjøpte vanlige klær der som der er plass til mage i også! Tenkte selv
å ta turen på Mamma og Mini, så gi rapport om du finner noe der og hvor den
butikken ligger hen [:D] [:D]

Jeg kjøpte mitt aller første mamma-skjørt i går, på Zara! Kostet ~400kr, men brukende til både hverdag og fest, mørk dongeri med litt "bling" bak på lommene! De hadde ikke akkurat det beste utvalget her i Trondheim (bare ett lite stativ med mammatøy), men kanskje dere har mer flaks i de andre byene!

ORIGINAL: BettyBe

Jeg kjøpte mitt aller første mamma-skjørt i går, på Zara! Kostet ~400kr, men brukende til både hverdag og fest, mørk dongeri med litt "bling" bak på lommene! De hadde ikke akkurat det beste utvalget her i Trondheim (bare ett lite stativ med mammatøy), men kanskje dere har mer flaks i de andre byene!

Åååh, jeg var innom zara, men kunne ikke finne noen mammaklær der. Hvor stod det stativet? i underetasjen?

ORIGINAL: PrinsesseHelene

Åååh, jeg var innom zara, men kunne ikke finne noen mammaklær der. Hvor stod det stativet? i underetasjen?

Stativet står i 1.etg, på venstre side når du står vendt mot kassa... men det var jommen ikke lett å se at det hang noe mammaklær der! En smal vegg midt på gulvet ca.. Kos deg på skattejakt Prinsessa! [:)]

[:)]vil bare tipse dere om at nå selger de lange singleter på cubus i allslags fine farger til 2 for 129,- tror eg det var!
eg ha kjøpt meg en gul og en sort, men skal inn igjen å kjøpe flere! [:D][:D]

nå har ikke eg mage enda men toppen gikk ned pål rumpa, og da tenker eg den kommer til å dekke magen fint i høst når den vokser! [:)]

sist eg var gravid gikk eg bare i singleter og tsjorter når magen var stor, og hadde college jakker og lignende utenpå.... likte ikke å ha for mange plagg over magen...ble for varm også....[&o][:D]

ORIGINAL: PrinsesseHelene

Stativet står i 1.etg, på venstre side når du står vendt mot kassa... men det var jommen ikke lett å se at det hang noe mammaklær der! En smal vegg midt på gulvet ca.. Kos deg på skattejakt Prinsessa! [:)]

Takk takk![:D] Da blir det nok en liten tur på zara denne uka.[:)] Trenger sårt noen bukser. Bestilte en på hm, men syntes den var så innmari stor. Jeg bestilte 36, men etter noen dager så jeg at det stod 38 i buksa.[&:] Så da var det vel ikke så rart.

Back
Topp