x1x*månesol*
Glad i forumet
Trenger litt tips [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nr 4
Synes klærne på HM er kjedelige...og veldig GRAVID klær haha..Har handlet endel på Lavida som ligger i Haugesund, de har forøvrig også nettbutikk. De selger bla Mamalicious, som har masse knall stilige klær. Er heller ikke dyrt.Skal i neste uke til Bryne og finne en butikk som heter noe slik som "Mamma og Mini", skal vist selge samme type klær
ORIGINAL: BettyBe
Jeg kjøpte mitt aller første mamma-skjørt i går, på Zara! Kostet ~400kr, men brukende til både hverdag og fest, mørk dongeri med litt "bling" bak på lommene! De hadde ikke akkurat det beste utvalget her i Trondheim (bare ett lite stativ med mammatøy), men kanskje dere har mer flaks i de andre byene!
ORIGINAL: PrinsesseHelene
Jeg kjøpte mitt aller første mamma-skjørt i går, på Zara! Kostet ~400kr, men brukende til både hverdag og fest, mørk dongeri med litt "bling" bak på lommene! De hadde ikke akkurat det beste utvalget her i Trondheim (bare ett lite stativ med mammatøy), men kanskje dere har mer flaks i de andre byene!
Åååh, jeg var innom zara, men kunne ikke finne noen mammaklær der. Hvor stod det stativet? i underetasjen?
ORIGINAL: PrinsesseHelene
Åååh, jeg var innom zara, men kunne ikke finne noen mammaklær der. Hvor stod det stativet? i underetasjen?
Stativet står i 1.etg, på venstre side når du står vendt mot kassa... men det var jommen ikke lett å se at det hang noe mammaklær der! En smal vegg midt på gulvet ca.. Kos deg på skattejakt Prinsessa! [:)]