Hvor handler dere klær

ToSmå2010

Forumet er livet
til babyen??
Til storesøster har jeg handlet mest på h&m før egentlig..

Men nå syns jeg det har blitt så dårlig der, og jeg syns liksom ikke jeg finner noe fint der, verken til henne eller lillebror.. Jeg gidder ikke handle babyklær til 2-300 kr plagget.. Noe man får brukt veldig kort tid, så det syns jeg ikke det er verdt.. *snakker om vanlige hverdagsklær*

Hvor har dere handlet mest klær??

Jeg gikk litt amok på Lindex forleden, har ikke handlet noe før og tenkte at jeg fikk sette igang... [:D] Mye fint og relativt rimelig. Vanskelig å ikke kjøpe alt, er jo så søte disse små plaggene.

Jeg har for det meste handlet på januar salget, så har fått masse fine klær til en billig penge :) Handler på alt av "vanlige" butikker som H&M, Cubus, Lindex, Kappahl og Zara :) Også har jeg bestilt en del klær fra Ellos sine sider :)

Jeg kjøpte noen kjempesøte bodyer på Kappahl nettopp.. I litt morsomme farger som Lime-grønn o.l. I kassa ble jeg meldt inn i en kappahlklubb så da fikk jeg i tillegg 25% på klærne[:)] Ellers har det gått litt i H&M, cubus, lindex og Exit..

litt rundt om kring egentlig.
en del er arvet(husk at vi småbarnforeldre er miljøværstinger dere!)
en del er handlet i London og Paris
noe er handlet på babyshop
og en del klær fra Petit Bautau(eller hvordan det skrives) de klærne er såååå behagelige!!
kjøpte noe økologiske klær på en messe jeg var på som er kjempe myke og virker behagelige, men husker ikke merket.

Jeg har kjøpt det meste på januarsalget jeg også, men har vel egentlig ikke kjøpt noe på Hennes, liker ikke klærne de har der. Men ELSKER babyklærne de har på Lindex og Cubus, nydelige klær[:)] Også har jeg kjøpt en del fra Monsoon og Name it.

ORIGINAL: brownie*

Jeg handler for det meste på name it, reflex, barnas hus, exit, h&m og cubus.. Syns klærna fra h&m og cubus (spesielt bodyer) mister formen og fasongen etter et par vask. Betaler gjerne derfor litt mer for plaggene for at de skal se finere ut[;)]

sign! har angret sånn på at jeg har kjøpt bodyer der tidligere..så aldri mer[:D]

Jeg har ikke merka noe til at klærne mister fasong.. Har vært fornøyd med klærne jeg har kjøpt, men er ikke så bra utvalg der nå for tida..

Skal til sverige imorgen, så får titte litt der..[:)]

Jeg var innom Lindex i dag og de hadde sååå mye fint! Ble helt dårlig av å gå inn der med nesten tom lommebok [8D]
Ellers har jeg handla en del på H&M og Name It[:)]

syns de har masse fint på name it. klær med sterke, klare farger. men har ikke kjøpt noe der enda, siden vi ikke vet om vi får gutt eller jente.
svigermor jobber på h&m så hun har handlet det vi har. bare nøytrale klær. mest hvitt. får vel handle litt når vi kommer ut av sykehuset og så får vi nok en del regner jeg med [:)][:)]

Har handlet på H&M, NameIt, Reflex og Kappahl.. Funnet mest på H&M og NameIt. 

Vært litt innom spar kjøp, men de har ikke det største utvalget (men har helt ok bodyer og sokker uten at jeg har testet dem) ellers saumfarer jeg cubus, lindex og kappahl med jevne mellomrom. Er heldig og har de på rekke og rad, omtrent, på ett av sentrene i byen. Også har jeg vært heldig og funnet endel klær i bruktbutikker.

jeg har handlet det meste hos h&m, mens mamma som er like ivrig som meg handler mest hos Name it, Lille Martine, XY og har handlet en del i London

Kjøpt mest på name it og hm.. Blir nok litt på cubus,lindex (synes de mummi klærne der er så søte) og kappahl også [:)]

Tror jeg har handlet der jeg har funnet noe jeg liker. [:)] Babyshop, Lindex, Cubus, nameit, h&m, ellos for å nevne noen.
Eller så har jeg titta litt på www.laredoute.no sine sider.. de har egentlig mange søte ting til barn og mamma'r [:)]

H&M og cubus evt Lindex.
Synes de har mye fint jeg[:D] Men det er vel forskjellig smak[8D]

har ikke handlet noe særlig fordi vi har masse fra før, men synes generelt at de har finere babyklær på lindex enn på h&m.

Handlet mesteparten på januarsalget, men lindex, H&M, Kapphal, Name it..

Jeg har en helt fantastisk mamma som har spart på en del fra jeg var liten, så det som ikke er rødt og rosa skal junior bruke. Har litt etter broren min også. Ellers har jeg kjøpt litt brukt, og litt nytt fra NameIt, Polarn O. Pyret, H&M, KappAhl osv.
Polarn O. Pyret har mye økologisk og jeg jeg syns klærne der er verdt å betale litt ekstra for, for de holder fargen og fasongen bra. Har hørt at det er veldig slitesterke klær også, men det bryr jeg meg ikke så mye om før han blir større. De vokser jo så fort i starten..

Back
Topp