Hvor handler dere garn?

PINK DIAMOND

Elsker forumet
Hvor handler dere garn?[:)]

Nille, europris, bogerud, sparkjøp og rema. Og til nød på strikkebutikken om jeg må. Men bogerud har det meste [:)]

stort sett på trådsnella, en lokal butikk.

spar kjøp, europris, nancy strikkestove eller kreaktiv [:)][:)]

sparkjøp,husfliden,europris som regel .. :D

Ingen som handler på nett?[:)]

ORIGINAL: PINK DIAMOND

Ingen som handler på nett?[:)]

Sparkjøp og Nøstebarn på nett

Sparkjøp, europris, modellstrikk, og nilsen på bryggen[8D]

ORIGINAL: Mazter

Jeg handler stort sett bare fra utlandet. Kun nettbutikker! Mange av favorittene mine er på Etsy, men storfavoritten er Wollmeise. Også veldig glad i The sanguine gryphon, The Thylacine og Posh yarns, men det er så mange herlige garnmerker!

Hvis jeg handler garn her i Norge er det stort sett Drops garn, DSA eller Sandnes [:)] Ikke noe glad i billigmerkene [8D]

sandnes bruker jeg mye av, mye alpakkagarn og slikt. tover finere og er gode på huden[:)]

sparkjøp, nille, strikkestua og panduro.

Har kjøpt på husfliden og bogerud (?) Men nå er ikke jeg en iherlig strikker da [8D] Så aaaaner ikke hva som er best...

Strikker stort sett med viking og sandnesgarn. Men har gjort den o'store oppdagelsen at garnet til Rema er produsert av Sandnes, og det er like godt å strikke med.
Det man må se på, er meterantallet per 50 gram. Det er ofte en grunn til at billigmerkene er billige, og det er fordi det er lett å tukle med meterantallet per nøste. [;)]

jeg handler som oftest garn der jeg vet de har det garnet jeg trenger til det jeg skal lage, er ikke veldig dreven ennå, så handler ofte den tråden som står i mønster, med mindre de på strikke butikken foreslår noe annet om de ikke har den jeg skal ha. har bare 2 garn butikker her hvor jeg bor så blir oftest på en av de. men har også handlet litt på nøstebarn og sparkjøp da. syns det er vanskelig å handle garn på nettet da man ikke får sett fargen skikkelig. ble skuffet av fargen på et garn jeg kjøpte på nøstebarn, trodde det var en fin grønn farge så var det den stygge grønfargen, det eneste jeg håper ang den er at det blir penere når jeg lager noe av den.

Stoff og Stil, Spar Køjp, Nille, HK håndarbejde, Europris

Bruker som regel bare dalegarn og sandnesgarn, og de handler jeg på den lokale handarbeidstua[;)]

Har kjøpt endel på www.123knit.com , pickles nettbutikken og i lokal garnbutikk. Har også noe billiggarn fra Nille.

Back
Topp