Hvor høyt opp er livmoren?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Når jeg ligger på rygg og kjenner etter, så kjenner jeg den ett par cm under navlen bare.. Ligger den ikke høyt i forhold til å kun være 10+6? Det er ikke tvil om hva jeg kjenner, da det tydelig er en gard kant der...
I går hadde jeg innmari vonde stikkninger i magen, så tydelig at den vokser ;)

TuMmY LoVe

Min ligger nok ca 5-6 cm under navlen.. men jeg er førstegangs da.. er 10+2..

Kjenner ikke min enda. Den er sikkert der, skal til jordmor på onsdag, så kan fortelle hvor den er da;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Kjenner den så vidtt ca midt mellom skambeinet og navlen. Er 11 uker i morgen.

Hvordan kjennes det ut egentlig? Jeg kjenner ingen hard topp

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Legg deg på ryggen før du går å skal tisse, så "rugger" du litt på magen og da kjenner du fort en hard kant :) men den skal være langt nede :)

TuMmY LoVe

Min kjennes ikke enda, men så er jeg kort på vei. Synes det høres ut som din ligger langt oppe, så enten er du lenger enn du tror, eller så vokser livmora raskere, fordi du tredjegangsgravid(? korriger meg gjerne). Flere jeg kjenner har fått stor mage tidlig med tredjemann :-)

Min kjennes ikke enda, men så er jeg kort på vei. Synes det høres ut som din ligger langt oppe, så enten er du lenger enn du tror, eller så vokser livmora raskere, fordi du tredjegangsgravid(? korriger meg gjerne). Flere jeg kjenner har fått stor mage tidlig med tredjemann :-)
Det kan godt være derfor. Ikke opplevd at den er så høyt opp så tidlig...

TuMmY LoVe

Legen la hånden min der han sa kanten var, men finner ikke igjen. Får det heller ikke til å stemme at den kan være så langt opp som han sa, da jeg kun var 7 uker på vei. Skal den ikke være umulig å kjenne så tidlig? Han førte hånden min til midten av navlen og skambeinet til høyre på en måte. Tror kanskje han bare sa det for å berolige meg jeg. Haha :p

Kjenner ingenting hardt på magen eller nedover jeg, er det bekymringsfullt? Er 9+1 har ingen barn fra før. Og babyen var i fin form på torsdag på ul...

Kjenner ingenting hardt på magen eller nedover jeg, er det bekymringsfullt? Er 9+1 har ingen barn fra før. Og babyen var i fin form på torsdag på ul...
Det er ikke noe å bekymre seg over:) jeg har hatt en "fremoverlent" livmor, og da kjennes den nok mye bedre:) og du vet ikke helt hva du skal kjenne etter heller, så vanskelig :)

TuMmY LoVe

Æ kjenne den, men kan ikje si kor mange cm:p
Men skal til legen i morra, så kan spørre han da:p
Men e no ca midt mellom skambeinet og navelen:) æ e 12+1 i dag og e andregangs

Back
Topp