Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Håper å komme dit igjen snartJeg har omtrent samme energinivå som før, men jeg blir litt fortere trett på kvelden. Jeg sovner f.eks litt fortere på sofaen og legger meg 1 time tidligere enn før. Jeg tror at det er normalt både å være veldig trett og å være som vanlig.
Det har jeg full forståelse for. Nyt siste to dager med fri før det smeller. Lykke tilDet er så lavt at jeg gruer meg til å jobbe på tirsdag
Godt å høre hvor langt er du på vei nå da? For mitt energinivå er virkelig på bånn…Energinivået mitt har kommet tilbake ti det normale. Det var null energi de ukene før
Jeg er 13+0 i dag. Det begynte å bli bedre for meg fra cirka fra 11+0. Før det var jeg kvalm nesten hele dagen og jeg måtte sove mye .Godt å høre hvor langt er du på vei nå da? For mitt energinivå er virkelig på bånn…
Okei, jeg er 11+0 i dag Kanskje jeg merker bedring snart da! Det er trøttheten og energinivået som er verst, så gleder meg til det blir bedre.Jeg er 13+0 i dag. Det begynte å bli bedre for meg fra cirka fra 11+0. Før det var jeg kvalm nesten hele dagen og jeg måtte sove mye .
Hva med deg? Hvor langt er du på vei?
Ja krysser figrene for deg. Før måtte jeg sove flere ganger på dagenOkei, jeg er 11+0 i dag Kanskje jeg merker bedring snart da! Det er trøttheten og energinivået som er verst, så gleder meg til det blir bedre.