Hvor høyt er ditt energinivå?

Føler energinivået er helt ok, er selvsagt litt slappere og trøttere. Men er bedre nå som kvalmen og magesmertene er bedre

Jeg har omtrent samme energinivå som før, men jeg blir litt fortere trett på kvelden. Jeg sovner f.eks litt fortere på sofaen og legger meg 1 time tidligere enn før. Jeg tror at det er normalt både å være veldig trett og å være som vanlig. :)

Det er så lavt at jeg gruer meg til å jobbe på tirsdag :nailbiting:

Jeg har omtrent samme energinivå som før, men jeg blir litt fortere trett på kvelden. Jeg sovner f.eks litt fortere på sofaen og legger meg 1 time tidligere enn før. Jeg tror at det er normalt både å være veldig trett og å være som vanlig. :)
Så bra! Håper å komme dit igjen snart

Ja nå er jeg så slapp at jeg har begynt å tvile på hvordan det skal gå med en baby å ta vare på. Men det er vel forbigående får man håpe :)

Helt elendig :wacky: aldri hatt så lite energi som hittil, blir helt tiltaksløs av det.. er nå 11+4 og merker energien kommer litt mer på formiddagen og tidlig dag, for så å dale mot eftan og kvelden så håper det fortsetter å ta seg opp så man kan føle seg litt mer normal etterhvert!

Så utrolig lavt energinivå her. :sorry:
Begynte i ny stilling på tirsdag og la meg kl. 18, før 2,5 åringen min. :banghead:
Men det ble bedre de neste dagene men klarer ikke mer enn jobb og litt matlaging og å være med barnet litt.

Hadde veldig lavt energinivå i starten, så ble det betydelig bedre. 9+0 nå og det virker litt på vei ned igjen. Blir plutselig akutt sliten, og føler meg «syk» når jeg har gjort for mye

Jeg flater ut på sofaen i 18-tiden. Da er all energi borte. Bare tanken på å invitere folk på middag eller å legge planer for kveldene er helt fjern. Godt å vite at det ikke er helt utenfor normalen!

på 1-10, vil jeg si gjennomsnitlig 4,5... har dog en kronisk sykdom og barnehagejobb

Godt å høre :) hvor langt er du på vei nå da? For mitt energinivå er virkelig på bånn…
Jeg er 13+0 i dag. Det begynte å bli bedre for meg fra cirka fra 11+0. Før det var jeg kvalm nesten hele dagen og jeg måtte sove mye :nailbiting:.
Hva med deg? Hvor langt er du på vei?

Jeg er 13+0 i dag. Det begynte å bli bedre for meg fra cirka fra 11+0. Før det var jeg kvalm nesten hele dagen og jeg måtte sove mye :nailbiting:.
Hva med deg? Hvor langt er du på vei?
Okei, jeg er 11+0 i dag :D Kanskje jeg merker bedring snart da! Det er trøttheten og energinivået som er verst, så gleder meg til det blir bedre.

19+0 er på minussida med energi, toler ingenting. Litt frustrerande, men det går vel over til slutt

Back
Topp