Hvor høyt er ditt energinivå?

Vimam

Flørter med forumet
Novemberfnuggene 2023
Håper dere nyter feriedager Jeg lurer bare litt på hvor på skalaen deres energinivå ligger om dagen? Føler at mitt ligger på 25% av normalt Flere der ute? 6+5

Mye lavere enn normalt, men skal ikke la det styre meg, så jeg prøver å være aktiv, men trenger flere pauser :)

Riktig spørsmål er vel mer hvor lavt det er :meh: Vanskelig å anslå prosent, men MYEE lavere enn normalt. Tungt å løfte armene omtrent. Men prøver å bite tenna sammen deler av dagen i alle fall

Veldig lavt! Godt med påskeferie. Føler jeg kan bruke overskuddet mitt på positive ting - ikke bare plikter i forbindelse med jobb og hverdag. Har jobbet 100%, men det har nok vært litt mye for meg.

Minimalt energinivå om dagen. Har både formiddag- og ettermiddagshvil nå i ferien.

Vil si mitt er på 10% av normalen. Føler jeg råtner, hater denne perioden. Gleder meg enormt til energien kommer tilbake. Greier ikke glede meg over å være gravid nå.

Deilig med ferie nå ja, for energinivået er svært lavt og jeg er trøtt hele tiden. Men skummelt å tenke på hvordan det blir når jeg starter å jobbe igjen etter ferien :nailbiting: Off! Håper jeg har litt skjult energi et sted i kroppen som titter fram på tirsdag:hilarious:

Føles som jeg kun fungerer 10-20 %. Må sove mye og hvile 1-2 ganger på dagtid. Når jeg er våken gjør jeg minimalt og bare tar det med ro. Ofte pauser hvis jeg holder på med noe.

Så lenge eg er i aktivitet, så er energinivået ganske greit. Også i en bitteliten periode rett etterpå. Men med ein gong eg setter meg ned, visnar eg heilt og kan veldig fort sovne.

Jeg er liggende hele døgnet, og kommer meg opp i en halvtime-time . Det er ingenting å hente. Når jeg leser her skjønner jeg at det ikke er helt normal fatigue. Jeg sover og på dagen. Og på natten. Det har svingt litt, så har hatt noen dager jeg har vært oppreist i 2-3 timer og fått gjort unna litt jobb før jeg er slakt på sofaen. Men fy fader, dette tar på. Veldig glad for at denne påsken kom.

Jeg er liggende hele døgnet, og kommer meg opp i en halvtime-time . Det er ingenting å hente. Når jeg leser her skjønner jeg at det ikke er helt normal fatigue. Jeg sover og på dagen. Og på natten. Det har svingt litt, så har hatt noen dager jeg har vært oppreist i 2-3 timer og fått gjort unna litt jobb før jeg er slakt på sofaen. Men fy fader, dette tar på. Veldig glad for at denne påsken kom.

Lavt ja, ligger rett ut enkelte dager, er på kanskje 20-30% av normalt energinivå. Føler meg litt vel dramatisk med svimmelhet, kvalme og så utrolig slapp. For en betryggende tråd :Heartred Er tross alt 43år og tenker alt har med alderen å gjøre, men så er dette tydeligvis normalt altså? Håper virkelig det går over etterhvert da, så ikke hjernen og kroppen blir til havregrøt :happy090

Vært utrolig lavt energinivå (men ikke spesielt trøtt) i 2,5 ukes tid nå pga ekstremt mye kvalme/oppkast. De to siste dagene har kvalmen avtatt beetyyydeeelig og jeg kjenner meg halvveis som meg selv før jeg ble gravid. Litt skummelt egentlig, så håper ikke det har skjedd noe med den i magen, men også veldig deilig. Så 50% siste dagene hvert fall.

Da er det mange av oss som fungerer under middels.. Har fullført 3 svangerskap tidligere, men ikke vært i nærheten av så lite energi som nå. Vi får bare lytte til kroppen og være tålmodige. Ønsker dere lykke til ❤️

Langt under normalen! Har jo egentlig ADHD med hyperaktivitet, men nå er jeg bare en slappfisk :laughing002

25% av energien høres korrekt ut!

Husker ikke at jeg var SÅ sliten sist gang!

Lite energi og overskudd her også, blir sliten av det meste for tiden. Svinger veldig i løpet av dagen og fra dag til dag, men er generelt bare veldig sliten. Prøver å balansere å være aktiv med å ta pauser når jeg trenger det. Blir mye sofaligging:meh:
Deilig med påskefri, men kjenner 100% jobb er tungt, bruker all min energi der de dagene jeg jobber :-( er 7+5 i dag.

Langt under normalen! Har jo egentlig ADHD med hyperaktivitet, men nå er jeg bare en slappfisk :laughing002

25% av energien høres korrekt ut!

Husker ikke at jeg var SÅ sliten sist gang!
Ha, ha. Jeg har vanligvis drøssevis av ting å holde på med og lander sjelden i sofaen. Nå er det kun der jeg ønsker å ligge, og da er det noe galt Tålmodighet er heller ikke det jeg har mest av.

Back
Topp