Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble estimert til å være 3520 g om onsdag, termin fredag - kom i går og veide 3510 g, så denne gangen traff de veldig bra. Har gjennom hele blitt estimert til å ligge midt på snittetMin første ble estimert til 3200 g 3 dager over termin og veide 2870 g. Nr ble estimert til 3500 og var 3915.
Denne er estimert til å ligge på 3500 til termin, så blir spennende å se.
Fikk beskjed om 10 % feilmargin, og ved første så estimerer de gjerne litt over. Om første er liten, vil dette også kunne påvirke estimeringen ved de neste ved at de går utifra de minste målene. Derfor ble nok min nr to estimert lavere enn han faktisk var.
Det må vel være ut i fra ul de estimerer? Fordi jeg har uvanlig stor mage pga mye fostervann, derfor har jeg fått en del fler ultralyder enn normalt.
For 7 uker siden ble lillemor målt til 2700g i magen, idag er jeg 40+1, så håper hun kommer snart om vekten stemmer slik at jeg unngår å få noe særlig mye mer enn en 4kilos baby :O
Oi! Har du født nå? Hvordan går det med deg og dine?Min bittelille ble estimert til 911g, født fem timer senere, da var han 810g...
Oi! Har du født nå? Hvordan går det med deg og dine?
Heier på Rolf! [emoji170] har lest gjennom og kjenner at tårene sitter litt løst, sterkt!Ble litt vel tidlig, ja. Uke 26... Ikke helt etter planen. Det går vel egentlig bra så langt, men vi er fortsatt usikker på om han kommer til å klare seg. Har laget en Rolf-tråd inne på august. Der finner du litt mer utfyllende info [emoji1303].
Heier på Rolf! [emoji170] har lest gjennom og kjenner at tårene sitter litt løst, sterkt!
Du er beundringsverdig sterk med alt som har stått på, tenker det går i arv og at han klarer seg fint [emoji170]
Takk for det! Vi lever akkurat nå under tanken på at dette sikkert blir en god historie - etterpå... [emoji85]
Forresten - gratulerer til deg også!!! [emoji7]