Hvor god kontakt har du med svigermor og svigerfar?

ORIGINAL: Dollface

jepp.. [:D]

har verdens beste svigerFAMILIE jeg [:D]

Sign [:)]

null og nada, og egentlig fornøyd med det etter forholdene.. Men er sårt å ha svigers som ikke unner en godt, men etter alt det stygge som er sagt så klarer vi oss bedre uten[:)]

Ingen kontakt med svigerfar av diverse grunner.

Sånn opp og ned forhold til svigermor[8D] Av og til supert, men innimellom så blir jeg litt irritert[:)]

Nå er jeg ikke sammen med BF, men jeg og mora hans er så og si sammen hver dag. Verdens beste dame!!! Jonas' bestefar er dessverre død..

Null kontakt! Desverre er de nærmeste naboer.[:@]

svigerfar er død,men svigermor finnes og hun er den herligste damen som finnes[:D] ringer like ofte som min mamma

Har ikke så mye kontakt. De er før travle til å Hæ særlig tid til barn og barnebarn. Sårt punkt det der.

Veldig god kontakt med begge 2 [:D]

Føler meg VELDIG heldig med dei svigerforeldrene jeg har! [:D]
Jeg og svigerfar har en ganske intern humor + vi har det ganske morsomt sammen[:D]
Svigermor er helt Herlig [:D] Ler hele tiden, har ALDRI sitt hun sur etter snart 4 år [:D]

jo helt greit egentlig..[:)] svigermor har vi ikke kontakt med[:)] men den nye kona til svigers sier ikke så mye(tailansk) men hun er kjempe flink med sønnen min.. bare synd de bor i finnmark

Her og:) De er helt supre:)

Har et veldig godt forhold til svigerforeldrene mine, og er kjempeglad for det[:)]

Kjempebra forhold til begge to ! Snakker med dem flere ganger i uka, og de bor rett borti her... Kjempeherlige mennesker som har fått meg til å føle meg som en del av familien fra dag én.

Samme med mamma'n til svigermor ! Skjønnere dame skal du lete lenge etter ! Hun er mer "mormor" for meg enn min egen noengang kunne ha vært, og hun behandler meg som en av "barnebarna" [:D]

Veldig god kontakt.
Svigermor er mer enn en svigermor for meg. Hun er helt unik og fantastisk på alle måter.

Svigerfar har jeg god kontakt med, men jeg har aldri PRATET skikkelig med han, men vi skjønner hverandre uten å si noe.

Back
Topp