Hvor gjør dere av julegavepapiret?

Opptenning i peisen:) hvis det er noe spesielt fint papir tar jeg vare på det:)
men som regel blir papiret røska av pakkene så de er ikke så fine allikavel hehe[:)]

ORIGINAL: Lykkenerher

Opptenning i peisen:) hvis det er noe spesielt fint papir tar jeg vare på det:)
men som regel blir papiret røska av pakkene så de er ikke så fine allikavel hehe[:)]

Brennes skal julepapiret heller ikke. Fargestoffene kan inneholde tungmetaller og andre miljøgifter som slippes ut i løse luften hvis du stapper gavepapiret i ovnen og tenner på. Giftstoffene kan falle ned i naboens hage.
– Dessuten bør man uansett ikke brenne mye papir, det kan føre til pipebrann. Glødende papirflak kan antenne aske i pipa, ifølge Tord Tjeldflaat.  

takk fra artikkelen, gjerne ikke så lurt å brenne det

GIDDER IKKE FYLLE OPP SØPPEL DUNKEN MED JULE PAPIR... ER LIKE MYE DRITT I ALT MAN PUTTER I OVNEN UANZ.
SÅ DETY GÅR NOK GREIT!! FEIRER SJELDEN JULA HJEMME ANYWAY;)

julepapiret kan kastes i restavfall...

kaster det i papp/papir bossdunken

ORIGINAL: Lykkenerher

GIDDER IKKE FYLLE OPP SØPPEL DUNKEN MED JULE PAPIR... ER LIKE MYE DRITT I ALT MAN PUTTER I OVNEN UANZ.
SÅ DETY GÅR NOK GREIT!! FEIRER SJELDEN JULA HJEMME ANYWAY;)

okay, bare en tanke..

Vi skal være hos svigers og min kjære svigerfar sorterer tilogmed lyst papir og mørkt papir, til bånd til teip.. [8|]
Så her blir det heeeeeeeeelt riktig sortert og kastet akkurat der det skal være!!

Vi får levert røde søppelsekker fra miljøbilen her[:D] Så her hentes julepapiret til resirkulering like over jul[:D][:D][:D]

ORIGINAL: jannicke iren

Vi har ikke grønn dunk her, hva er den vanligvis til da? Vi har fått beskjed før om å hive det med matavfallet... [8|]

hiver det i søppel sekker og tar det med på søpla kaster det..

Hive det der de er plass.

Vi har fått sånne "julepapirsøplesekker" sammen med de andre søpleposene.. Så da bruker vi de.. [;)]

ORIGINAL: *singo**

Vi får levert røde søppelsekker fra miljøbilen her[:D] Så her hentes julepapiret til resirkulering like over jul[:D][:D][:D]

Dåke FÅR dåke ja [>:] Her sto da ei lito annonsa i lokalaviso her, Julepapir skal i restdunken, blir det fort fullt kan dere KJØPE ekstra sekk til 40 kr!!![8D]

Jaja har 2 restdunka ståande eg, so blir vel kje eit problem tenkje eg [:)]

ORIGINAL: jannicke iren

ORIGINAL: panterinnen

Vi skal være hos svigers og min kjære svigerfar sorterer tilogmed lyst papir og mørkt papir, til bånd til teip.. [8|]
Så her blir det heeeeeeeeelt riktig sortert og kastet akkurat der det skal være!!
å herregud, bare det hadde jo tatt hele kvelden da jo visst vi skulle gjort det

Back
Topp