MiO04
Glad i forumet
På yr.no ser jeg bare regn skal være der i 3 netter og det skal regne alle de dageneGod tur og kose dere masse ta med litt sol og sommer hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På yr.no ser jeg bare regn skal være der i 3 netter og det skal regne alle de dageneGod tur og kose dere masse ta med litt sol og sommer hjem
Får krysse fingre for at yr tar feil. Har gjort det før dePå yr.no ser jeg bare regn skal være der i 3 netter og det skal regne alle de dagene
Hadde det helt toppers ! bestiller nok tur dit til neste vår også, fikk virkelig sansen for plassen vi var på sunving hotell med barn er jo bare helt genialt! Stille på kveldene, passelig temperatur nå, rent og pent og god matHar dere hatt det fint?
Sunwing hotellene er helt supre pleier å dra på de vi også. Veldig kjekt når man reiser med barn!Hadde det helt toppers ! bestiller nok tur dit til neste vår også, fikk virkelig sansen for plassen vi var på sunving hotell med barn er jo bare helt genialt! Stille på kveldene, passelig temperatur nå, rent og pent og god mat
Sunwing hotellene er helt supre pleier å dra på de vi også. Veldig kjekt når man reiser med barn!
Til Norge! og der er eg fortsatt
(flytta til Norge frå Island i fjor)
Hehe, langtidsferie
Trives du godt i Norge?