Hvor gikk din siste reise?

På yr.no ser jeg bare regn :( skal være der i 3 netter og det skal regne alle de dagene :(
Får krysse fingre for at yr tar feil. Har gjort det før de ;)

Min siste utenlandsreise var med color line båten fra oslo til kiel :)

Har dere hatt det fint?:)
Hadde det helt toppers ! :) bestiller nok tur dit til neste vår også, fikk virkelig sansen for plassen vi var på :) sunving hotell med barn er jo bare helt genialt! Stille på kveldene, passelig temperatur nå, rent og pent og god mat :)

Siste utenlandsreise var til Danmark sist sommer, min kjære og guttene hadde ferie, mens jeg var på skolen og oppe til eksamen :P
Hadde 5 dager fri sammen med dem etter eksamen da :)

Siste utenlandsreise var vel Kiel for ca 5 år siden :) Jeg reiser heller mye rundt her i landet :)

Sent from my GT-I9100

Hadde det helt toppers ! :) bestiller nok tur dit til neste vår også, fikk virkelig sansen for plassen vi var på :) sunving hotell med barn er jo bare helt genialt! Stille på kveldene, passelig temperatur nå, rent og pent og god mat :)
Sunwing hotellene er helt supre:-) pleier å dra på de vi også. Veldig kjekt når man reiser med barn!

Til Warsawa i november :) skulle på tur med kjæresten drikke masse viin, shoppe og bare kose oss :D endte med noen rare dager som inkluderte mye kvalme og vondter i magen og trøtt og i seng hver kveld kl 8.. Hmm viste seg når jeg kom hjem å tok en test at jeg var vist gravid 5 uker på vei ;) :D <3

I september fikk jeg som bør 26 og min datter som ble 2 år en uke i syden av mannen :) og da valgte jeg calabona u Mallorca :)

Kom hjem fra Gran Canaria på onsdag.

Back
Topp