Hvor gammelt var ditt barn første gang du hadde barnevakt?

Svigermor har hatt eldstejenta mi fra hu var 6 uker, en gang i uka i mange timer. Første gang hu sov borte var hu 4 mnd da.
Minsta sov langhelg borte når hu var 7 mnd.

Blir da etterlatt hos personer som vet hva de gjør. Om jeg skulle venta ett helt år på barnevakt, hadde jeg slengt meg i en vegg. Sorry. JEG trenger megtid jeg.

Største var 4 mnd første gang me var vekke begge to, men det var berre nokre timar. Første overnatting var han nærmare to;)
Minste hadde første overnatting vekke da han var litt over året.
Sjelden me går ut på noko begge to, kanskje to-tre ganger i året:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Minsten har ikke vært borte over natten enda. Han begynte å være hos svigermor noen timer på dagtid for et par måneder siden.
Han blir to i januar.
Eldste sov borte en natt når han var 7 uker.

Hadde ordentlig barnevakt i 1 eller 2 netter da hun var 5 mnd :)

Ingen av den har hatt barnevakt over natten før dem var over 1 år. Og da har det bare vært moren min som har passet dem.
Yngste blir straks to og jeg kan ikke huske at han har sovet noen sted uten meg eller pappaen.

Sett bort i fra at jeg var ute noen timer 3 uker etter fødsel å pappaen var hjemme så over overnattet hun sa hun var 4 måneder hos mine foreldre. Det fikk kjempebra

Første gang jeg hadde barnevakt for mine to var vel rett før de var tre uker tror jeg. Overnatting når de var rundt seks uker tenker jeg :)

Bare noen måneder på første overnatting, da fra leggetid til tidlig formiddag dagen etter. Nå er de to og fire og har enda ikke vært borte mer enn 24 timer, det holder for meg og for de.

Det må nå være veldig individuelt...har to veldig forskjellige barn....første veldig sosial var ofte på liggebesøk hos mormor og tanter dette var veldig stas fra han var noen mnd... og nr to som var veldig sjenert og avhengig av mamma..hun er nå seks år og liker fortsatt ikke ha barnevakt eller å dra på overnatting...og er jo situasjoner der en å ha pass,og ikke kan velge også :)

Back
Topp