Hvor gammel var du da du fikk barna dine?

Nr 1: 21 år
Nr 2: 25 år
Og nå med nr 3 blir jeg 33 år, så en liten attpåklatt

Samme far til alle tre, vi følte på at vi var for unge til å allerede være ferdig med små barn ☺️ Men blir spennende å «starte på nytt»

17 med nr 1, 20 med nr 2 og hvis det går rett vei nå så kommer nr 3 ca 1 mnd før jeg fyller 31

Nr 1 18
Nr 2 21
Nr 3 22
Nr 4 31
Nr 5 32
Nr 6 33

Nå er jeg 34 og håper jeg får en liten en til før jeg sier meg ferdig

Nr 1 18
Nr 2 21
Nr 3 22
Nr 4 31
Nr 5 32
Nr 6 33

Nå er jeg 34 og håper jeg får en liten en til før jeg sier meg ferdig

Oi, så tette de siste er! Hvordan går det? :D spesielt med tre såpass tette! :)
Jeg har tre fra før (13, 5 og 1), og venter da altså nr 4, så dette er første gang jeg får to tette.. :p

Oi, så tette de siste er! Hvordan går det? :D spesielt med tre såpass tette! :)
Jeg har tre fra før (13, 5 og 1), og venter da altså nr 4, så dette er første gang jeg får to tette.. :p
Jeg syke det er helt supert med tette barn de får mye glede av hverandre, men der er også veldig hektisk og lite egentid. Mest hektisk i begynnelsen og vil anbefale søskenvogn, det gjorde det mye lettere for oss ❤️

Jeg syke det er helt supert med tette barn de får mye glede av hverandre, men der er også veldig hektisk og lite egentid. Mest hektisk i begynnelsen og vil anbefale søskenvogn, det gjorde det mye lettere for oss ❤️

Får se, vi bruker jo vanligvis ikke vogn i det hele tatt. Men kan hende vi må, om jeg ikke får til tandembæring. :P synes ikke man får så mye egentid uansett med tre barn i varierte aldre, men det er jo bare en liten periode av livet ❤️ Satser på at de får gode forhold til hverandre. :)

Når første 25år og 7mnd. Om denne spiren sitter blir jeg 28år 1mnd etter termin.

Nr 1: 25 år
Nr 2: 26 år
Nr 3: 30 år
Nr 4: 32 år

Back
Topp