Synes 16 år var litt drøyt. Er jo en del som er foreldre før de er 16.
Godt poeng!
Mange sitter jo barnevakt i mye yngre alder. Og noen jobber faktisk i barnehage (som elever selvsagt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes 16 år var litt drøyt. Er jo en del som er foreldre før de er 16.
Synes det var høy aldersgrense... barnehagen har jo ikke ansvar for hjemreisen.
Jeg synes det er viktig at foreldrene henter selv som oftest, for det handler om å få gitt beskjeder, snakket med foreldrene, at det er kontroll på skiftetøy og slikt. Men at andre henter innimellom ser jeg ikke på noe som problem.
Så kommer det an på storesøskens modenhet. Er de ansvarsfulle så går det jo greit. Tenker det får være opp til hvert enkelt tilfelle så får man heller gi beskjed til foreldrene hvis det ikke fungerer bra nok.
Kanskje du kan ta en prat med bhg og høre med de om dere kan få ett unntak fra den regelen?
Tror de er forsikret på vei hjem, lurer på om da regelen kom når de begynte å snakke om forsikring [emoji848]
Enig med deg at hovedregelen bør være foreldrene som henter, men sånn i blant kan det være veldig stas å bli hentet av noen andre [emoji16]
Hmmm... mange forsikringer via barnehagen gjelder 24/7. Hva da liksom?
Jeg hadde nok reagert om eldste ikke hadde fått gå i forveien inn på avdeling og kle på ungen, når jeg kom etter jeg hadde hentet på annen avdeling. Da er det jo du som tar med ut porten.
Vet ikke hva grensen er , men 7 åringen fikk skikkelig kjeft en gang hun skulle inn og hente lillebroren rett etter jeg hadde født, så jeg var i bilen med babyen (rett utenfor bhg porten)
Helt greit at de har regler, men da ble jeg sint når de kjeftet på 7-åringen istedenfor å si ifra til meg på en ordentlig måte!
Fikk unnskyldning fra en annen ansatt, og fikk beskjed om at det gikk helt fint at hun kom inn og hentet han så lenge de fikk beskjed, slik at de viste at jeg var der og.
Vet ikke hva grensen er , men 7 åringen fikk skikkelig kjeft en gang hun skulle inn og hente lillebroren rett etter jeg hadde født, så jeg var i bilen med babyen (rett utenfor bhg porten)
Helt greit at de har regler, men da ble jeg sint når de kjeftet på 7-åringen istedenfor å si ifra til meg på en ordentlig måte!
Fikk unnskyldning fra en annen ansatt, og fikk beskjed om at det gikk helt fint at hun kom inn og hentet han så lenge de fikk beskjed, slik at de viste at jeg var der og.
Det er ikke greit [emoji20]
Her snakket til heldigvis med meg, og det på en skikkelig måte [emoji4]
Ikke noe stress for meg enda altså, men jeg fikk beskjed om dette da jeg sendte inn min eldste for å hente mellomste, mens jeg gikk for å hente minste på en annen avdeling. Det var ikke greit det heller, selv om jeg var i barnehagen bare en dør borte[emoji848]
Så nå gjør vi ikke det igjen, og det er en god stund siden. Bare begynte å tenke at er det vanlig med så høy grense? [emoji1]
Ser vi ikke er alene om den grensen da, mulig det har noe med forsikring å gjør?[emoji4]
Ikke noe stress for meg enda altså, men jeg fikk beskjed om dette da jeg sendte inn min eldste for å hente mellomste, mens jeg gikk for å hente minste på en annen avdeling. Det var ikke greit det heller, selv om jeg var i barnehagen bare en dør borte[emoji848]
Så nå gjør vi ikke det igjen, og det er en god stund siden. Bare begynte å tenke at er det vanlig med så høy grense? [emoji1]
Ser vi ikke er alene om den grensen da, mulig det har noe med forsikring å gjør?[emoji4]
Hva i all verden er begrunnelsen? Latterlig. Jobber i barnehage, og opplever dette ofte. Aldri sett problemet.