Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

29. syns ikke det gjør noe å bli eldre, men spør meg igjen om 10 år![]()
Hehe! Vet ikke hva jeg tenker når jeg nærmer meg 40. Men jeg FØLER meg ikke gammel nå, selv om 30-årene kryper nærmere og nærmere.Haha, jeg er også 29 og tenker det samme - at det kanskje gjør mer senere. Eller kanskje ikke![]()

eller når jeg ser trender tenåringer har nå. Eller at de som er født når jeg var tenåring, er tenåringer nå. Den svir litt 
Eller når man har med seg elev på jobb, og spør hvilket år de er født. "jo, 2004", altså, jeg husker hvor jeg feiret nyttår 2000Hehe! Vet ikke hva jeg tenker når jeg nærmer meg 40. Men jeg FØLER meg ikke gammel nå, selv om 30-årene kryper nærmere og nærmere.
Vel, jeg kan til tider føle meg gammel når jeg ser kjekke menn på film, og må Google om det er greit å tenke at de er kjekke, eller om de er alt for ungeeller når jeg ser trender tenåringer har nå. Eller at de som er født når jeg var tenåring, er tenåringer nå. Den svir litt
![]()

Ikke santEller når man har med seg elev på jobb, og spør hvilket år de er født. "jo, 2004", altså, jeg husker hvor jeg feiret nyttår 2000![]()
jeg føler liksom at jeg er samme person som jeg var i 2005, men jeg er jo ikke det 

hver tid sin sjarm tenker jeg. Men for hvert år føler jeg ting blir bedre og bedre, og ikke minst etter at jeg fikk barn Det det tror jeg vi alle føler litt på og at vi aldri slutter å føle.42.
Å bli eldre er langt bedre enn alternativet.
Det går helt fint. Jeg har en tenåring, så det er jo fint at jeg ikke er i 20 åra enda. Mannen min er like gammel, vi er trygge på hverandre og har vært sammen halve livet
Inni meg føler jeg meg slett ikke så gammel og venter stadig på at jeg skal bli voksen. Jeg har ansvaret til en voksen, ansvar for tre barn. Men jeg føler at jeg bare leker voksen. Jeg er jo den samme inni, på en måte, som jeg var for 20 år siden.
Men samtidig er jeg jo ikke det da. Jeg er mer moden, erfaren.