Hvor gammel er du?

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
..og synes du det gjør noe å bli eldre? :)

32 :) liker ikke å bli eldre da, men alternativet er verre :p

Haha, jeg er også 29 og tenker det samme - at det kanskje gjør mer senere. Eller kanskje ikke :D
Hehe! Vet ikke hva jeg tenker når jeg nærmer meg 40. Men jeg FØLER meg ikke gammel nå, selv om 30-årene kryper nærmere og nærmere.
Vel, jeg kan til tider føle meg gammel når jeg ser kjekke menn på film, og må Google om det er greit å tenke at de er kjekke, eller om de er alt for unge :hilarious::hilarious: eller når jeg ser trender tenåringer har nå. Eller at de som er født når jeg var tenåring, er tenåringer nå. Den svir litt :hilarious:

42.

Å bli eldre er langt bedre enn alternativet.

Det går helt fint. Jeg har en tenåring, så det er jo fint at jeg ikke er i 20 åra enda. Mannen min er like gammel, vi er trygge på hverandre og har vært sammen halve livet

Inni meg føler jeg meg slett ikke så gammel og venter stadig på at jeg skal bli voksen. Jeg har ansvaret til en voksen, ansvar for tre barn. Men jeg føler at jeg bare leker voksen. Jeg er jo den samme inni, på en måte, som jeg var for 20 år siden.
Men samtidig er jeg jo ikke det da. Jeg er mer moden, erfaren.

Jeg er 38 og liker å bli eldre. Ikke alle som er så heldig tenker jeg. Men hadde en liten periode rundt da jeg fylte 30 hvor jeg tviholdt på 20-årene:rolleyes:

Hehe! Vet ikke hva jeg tenker når jeg nærmer meg 40. Men jeg FØLER meg ikke gammel nå, selv om 30-årene kryper nærmere og nærmere.
Vel, jeg kan til tider føle meg gammel når jeg ser kjekke menn på film, og må Google om det er greit å tenke at de er kjekke, eller om de er alt for unge :hilarious::hilarious: eller når jeg ser trender tenåringer har nå. Eller at de som er født når jeg var tenåring, er tenåringer nå. Den svir litt :hilarious:
Eller når man har med seg elev på jobb, og spør hvilket år de er født. "jo, 2004", altså, jeg husker hvor jeg feiret nyttår 2000 :hilarious:

Eller når man har med seg elev på jobb, og spør hvilket år de er født. "jo, 2004", altså, jeg husker hvor jeg feiret nyttår 2000 :hilarious:
Ikke sant :hilarious: jeg føler liksom at jeg er samme person som jeg var i 2005, men jeg er jo ikke det :arghh::hilarious::hilarious:

Jeg er 38 år og jeg må si at jeg har litt problemer med å bli 39... alternativet er verre det er sant. Men jeg tenker stadig er det dette som er livet liksom? Skal det ikke være mer? Mer opplevelser, mer fritid..
Jeg føler 30 årene bare forsvant, jeg fikk liksom ikke levd de. Det er kanskje ikke så rart at jeg føler det. Fikk min mellomste når jeg var 29 år, den mellomste sov ikke en natt på 5 år, og i mellom der klarte jeg å sette min siste til verden med et utrolig tøft svangerskap og en tøff tid som småbarnsmor. Så ja 30 årene har jo vært hektisk og jeg håper 40 årene blir mer tid til et liv og ikke kun overleve? Noen med erfaring? Blir det bedre :)

33, og det er helt greit. Vil ikke helt bli 34 da, men det er fordi da er jeg på rehabilitering og langt borte fra jenta mi.. og gode mannen.. ❤️ Ellers digger jeg bursdagene mine, det markerer at jeg har overlevd enda ett år. Kunne gjerne vært uten smertene, men det får jeg ikke gjort noe annet med enn å prøve å trene innenfor rimelighetens grenser. Så prøver å se positivt på det :)

Jeg er 38 tror jeg. Så trekker på årene. Det værste med det er at jeg kun har et barn, og skulle ønske jeg hadde 4. Ser at det aldri blir å skje dessverre. Og kan se ut som min sønn blir enebarn med veldig gamle foreldre. Min mann tror jeg blir 46 år i år, noe som gjør at jeg føler min sønn virkelig trenger søsken siden foreldrene hans er så gammel. Men for egen del, så føler jeg meg ikke gammel.

31 her. Plager meg ikke noe at jeg blir eldre forsåvidt, men jeg synes tiden går utrolig fort... Jeg har 5-årig høyere utdannelse, fikk drømmejobben, ble gift, kjøpte hus og har fått to nydelige barn. Nå trives jeg ikke lenger med utdannelsen/jobben, men aner ikke hva annet jeg skal gjøre. Har også lyst til å flytte tilbake til hjemplassen min og dette er under prosess, men tar tid å finne jobb. Er heldigvis fortsatt lykkelig gift og utrolig stolt av barna mine og er glad for at den delen av livet mitt er "i orden" om jeg kan si det slik :p Skulle veldig gjerne hatt et barn til før jeg stenger produksjonen, men vi får se hva det blir til med tanke på en mer usikker jobb- og muligens økonomisk situasjon vi har foran oss :oops:

33 og syns ikke det gjør noe å bli eldre. Kunne godt spart meg for noen av de kroppslige endringene, men egentlig syns jeg livet bare blir bedre og bedre. Savner ikke slutten av 20-årene med dårlige tinderdates, og å alltid være alene på familiesammenkomster. Heller ikke midten av 20-årene, for det meste singel, med studier og ræva økonomi. Og starten av 20-åra med all forvirring rundt hva jeg skulle gjøre med livet, i et forhold som var svært krevende. Gidder ikke en gang nevne tenårene :wacky: hver tid sin sjarm tenker jeg. Men for hvert år føler jeg ting blir bedre og bedre, og ikke minst etter at jeg fikk barn :)

38 og livet er godt så helt greit å bli eldre da livet er godt:)

42.

Å bli eldre er langt bedre enn alternativet.

Det går helt fint. Jeg har en tenåring, så det er jo fint at jeg ikke er i 20 åra enda. Mannen min er like gammel, vi er trygge på hverandre og har vært sammen halve livet

Inni meg føler jeg meg slett ikke så gammel og venter stadig på at jeg skal bli voksen. Jeg har ansvaret til en voksen, ansvar for tre barn. Men jeg føler at jeg bare leker voksen. Jeg er jo den samme inni, på en måte, som jeg var for 20 år siden.
Men samtidig er jeg jo ikke det da. Jeg er mer moden, erfaren.
Det det tror jeg vi alle føler litt på og at vi aldri slutter å føle.

bestefaren min døde i sommer 95 år gammel. Noe av det siste jeg husker han sa til meg som bet seg så fast i meg var «nyt å være ung å det fine livet du har, før du vet det så sitter du her som en 90 åring, du føler deg fremdeles som en 20 åring i hodet men kroppen henger ikke med»

30:-) jeg må si jeg synes det var litt trust å forlate 20 årene, men tenker ikke så mye på det i hverdags.

37 uff jeg liker ikke at bli eldre:( tenkte på det imorges hvordan jeg vil vær når jeg er 40:eek:

28. Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig om å bli eldre, jeg merker det mest på barna som vokser så fort :)

30. Liker ikke å bli eldre. Det jeg derimot liker med det er jo at jeg er tryggere, gir litt mer faen i ting (selv om flink pike-syndromet jobbes hardt med enda) og har mer kunnskap og erfaring enn da jeg var 10 år yngre. Dessuten blir jeg aldri voksen i hodet. Jeg er fortsatt barnslig og tøysete. Ler mye. Satt og danset teit i baksetet til en remix av Titanium mens ungene lo seg ihjel her en dag. Altså, jeg skal aldri bli som disse kjedelige voksne jeg ser rundt meg. :P

Å stifte familie har alltid vært viktigst for meg og jeg nådde målet mitt med å få tre barn innen jeg var 30. :)

Back
Topp