Soltrollet89
Blir kjent med forumet
25 år og dette er da min første
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir 38 om noen dager. Min første. Jeg skulle gjerne vært yngre. Jeg var 33 da vi startet prøvingen. Det er litt fælt når årene bare går og ingenting skjer, negativ etter negativ...Nesten ett år med prøverør har gitt resultater og vi håper vi kommer i mål. Jeg føler meg litt hysterisk nøye på det jeg får i meg og det syns sikkert andre og, men hvis man får en mulighet til å bli gravid her i livet hvordan ville man selv ha handlet? Ikke rart man føler at man må verne om spiren med nebb og klør....Sånn tenker jeg om graviditeten: det kan hende det blir det eneste barnet vi kan få....
Jeg blir 38 om noen dager. Min første. Jeg skulle gjerne vært yngre. Jeg var 33 da vi startet prøvingen. Det er litt fælt når årene bare går og ingenting skjer, negativ etter negativ...Nesten ett år med prøverør har gitt resultater og vi håper vi kommer i mål. Jeg føler meg litt hysterisk nøye på det jeg får i meg og det syns sikkert andre og, men hvis man får en mulighet til å bli gravid her i livet hvordan ville man selv ha handlet? Ikke rart man føler at man må verne om spiren med nebb og klør....Sånn tenker jeg om graviditeten: det kan hende det blir det eneste barnet vi kan få....
förstår dig gott..Vi började pröva då jag var 26 , 5 år sedan ...ett halvt år med ivf så vart vi gravid för andra gången och nu verkar den sitta kvar . Är lika hysterisk som du Men vet du vad ,det är lov å vara det . Och skulle någon säga något annat så kan dom dra långt bort. För dom har ingen aning.Jeg blir 38 om noen dager. Min første. Jeg skulle gjerne vært yngre. Jeg var 33 da vi startet prøvingen. Det er litt fælt når årene bare går og ingenting skjer, negativ etter negativ...Nesten ett år med prøverør har gitt resultater og vi håper vi kommer i mål. Jeg føler meg litt hysterisk nøye på det jeg får i meg og det syns sikkert andre og, men hvis man får en mulighet til å bli gravid her i livet hvordan ville man selv ha handlet? Ikke rart man føler at man må verne om spiren med nebb og klør....Sånn tenker jeg om graviditeten: det kan hende det blir det eneste barnet vi kan få....