Ett år idag [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ett år idag [emoji7]
Ti over halv ni på kveldenGratulerer så mye med gutten din sin fødselsdag! Når på døgnet ble han født?
Ti over halv ni på kvelden
Neida, de tok vannet fordi de var redde for svangerskapsforgiftning pga høye leververdier og smerter. Da hadde jeg ikke rier, men var så moden at de var ikke redde for å ta vannet. 3,5 timer senere lå han på brystet mitt [emoji176] Uten drypp eller andre hjelpemidler. (Det viste seg at jeg i tillegg til mulig forgiftning hadde gallestein, noen få gravide kan oppleve det. Så det var ikke rart jeg hadde vondt [emoji28] Ble operert uka etter fødsel.) Han kom 6 dager før termin [emoji4]Hadde du en lang fødsel? Hvis du ikke har noe i i mot å svare på det?
Ti over halv ni på kvelden
Veldig koselig! [emoji173]Pippa kom jo ti over halv tre på dagen, (14:37 to be exact) så da er hun nøyaktig 6 timer eldre enn Johannes da <3 er så koselig at de deler dag synes jeg[emoji173]
Det sa jeg idag også, hvor ble dette året av egentlig?? Men herregud så skjønt det er med ettåringer! [emoji7]Nærmer seg 1 årsdag [emoji7][emoji173][emoji272] Hvor ble tiden av...
Samme her [emoji4][emoji4]1 år og 1 dag [emoji119]
Samme her [emoji4][emoji4]