hvor gamle

mine 2 sommergull

Glad i forumet
var barna deres da di sluttet m sprinkel seng å fikk vanli seng?

de var begge rundt 2 år. men hadde det ikke vært for at nr 2 klarte å ødelegge sin sprinkel seng,så hadde hun sikkert lagt i den lengre,for hun kom seg ikke utav den[:)]men den total ødela hun tilslutt etter mangen forsøk på å fikse den

vi kommer til å kjøpe "stor" seng i 3 årsgave[:D]
han har ingen problemer med sprinkelseng å har god plass.
det gjør at vi er trygg med å vite at han står ikke opp uten av vi merker det siden han ikke klatrer ut av senga si. Så vi venter nok 1 år til, kansje han får seng som storebrorgave forhåpentligvis[:D][:D]

ORIGINAL: Rævvabakfram

2.5 år [:)]

Her var jentene 2 år og 4 mnd begge to[:)]

takker for svar[:D] ser at mange slutta på ca samme alder...rundt 2års alderen...[:D]

2 år[:)] Hun klatret ut av sprinkelsengen om natten men kom seg ikke opp i sengen igjen..Fant henne sovende på et kaldt gulv to morgener på rad. Da kjøpte vi stor seng[:)]

min er 1,5år...har ikke tenkt å bytte enda... tar det litt som det kommer tenker jeg..
størsten mann byttet vi vel seng rundt 2-2,5 år...husker faktisk ikke helt....hehe=))

rundt 10-11 mnd, om det ikke var tidligere.. Hun kom seg ut av den hele tiden, la til slutt underdelen helt nedpå gulvet, da brukte hun bamser til å klatre på, dunk i gulvet hver gang, og krabbet mot døren.. [8D] Måtte da være litt tidligere, for hun begynte å gå rundt 10 mnd. Når hun fikk storpieseng holdt hun seg oppi sengen sin. [8D]

Nummer to brukte den lengre, men husker ikke hvor lenge, 1,5 år kanskje.

Leon var akkurat 1.5år han[:)]

2 1/2 ca..

Back
Topp