Hvor gamle er vi?

Ninni73

Flørter med forumet
Heisann alle sammen[:)], tenkte å ape etter noen i juli klubben[;)] Hvor gamle vi er her i Aug klubben?
Jeg er 32 (!!!!!!![8D]) Sambo, har 3 sjønne fra ett tidligere ekteskap, 14,12 og 8 år. Er fra Jørpeland en "by" like utenfor Stavanger. Sånn....... nysjerrig som jeg er, håper jeg flere hiver seg på her....tjihi[:D]

Jeg blir 23 i august, rett før babyen kommer.[:D] Jeg bor i Sandnes 20 min sør for Stavanger sammen med min samboer på (snart) 29 år.

Jeg er 25 (blir 26 i april), samboeren min blir 28 i august. Vi bor i Trondheim og har en bortskjemt hund som "eneste barn"

____
Termin 120806

Hei!  Jeg er 34 år gammel og mannen er 38 år og vi bor 1 time sør for Trondheim. Vi har ingen egne barn men vi har en fostersønn på 11 som vi ser på som vår.  Vi har vært gift i 1 1/2 år og bor på bondegård med masse kuer, kalver og okser. Vi har også 2 katter som er fryktelig bortskjemte. alle er enige om at det blir godt for meg å få et barn å stelle med istedenfor kattene!!!!

BKA

Jeg blir 32 nå i Mars, gubben ble 30 for 1 mnd siden.
Vi venter første barn, og vi gleder oss VELDIG til å ta var epå dette barnet! For tiden svinser jeg bare rundt min 3 mnd gamle nevø!

Jeg bor i Lillestrøm...

Blir 24 om to uker! Mannen min er 25. Bor i Oslo. Spent på hvordan det går med bylivet og barn, er litt skeptisk, men vi skal ihvertfall prøve å se. Dette er vårt første barn og vi gleder oss Kjempemasse!!![:D]

Kjekt å høre fra dere om alder og bosted[:)] Leste nettopp gjennom mitt eget innlegg og der kunne det se ut som om det er min sambo som har barn fra før, det er det ikke, dette er hans første og han er kjempespent og gleder seg masse til å få være med fra starten. Han er bare kjempe flink og hjelpsom!!!!![:)]

hei:) Jeg er 24, og sambo er 26. Vi har en herlig sønn på 3 år sammen, og har akkurat fått en liten valp[:)]

Hei! jeg blir 30 i slutten av mars, venter barn nr. to. jeg har en gutt fra før på 7 år. Jeg bor i Haugesund m samboer på 33. Har ikke vært mye inne på denne siden pga ekstrem kvalme i ti uker. det har heldigvis gitt seg[:)] . Begynner snart på jobb igjen og har fixet en uke ferie så om to uker rieser vi til Gran Canaria, det skal bil deilig å bare ligge i sola og slappe av.[8D]

Uff hørtes ikke godt ut, stakkar deg då! Håper det ar komt seg, og at du får nyte ferien med sol og varme[:)] Jeg skal på jentetur til Riga den 12. mars, da skal vi på spa og bare kose oss masse mye[:)][:)][:)]

Det har gitt seg, heldigvis!!! Så nå nyter jeg graviditeten og prøver å få kreftene igjen. Jeg er nå veldig aktiv til vanlig så det går nok på frem.. Det er herlig å kunne ta ut på ferie og bare nyte det. Du må ha ein fantastisk fin tur![:)]

Kan vi få være med?.... Høres deilig ut med spa....  Var selv ei uke på Tenerife nylig, det var herlig!!!!!
BKA

det ser ut til at jeg er den yngste her gitt... Jeg er 20 nå, og samboeren min blir 26 på mandag. Dette er da vårt første barn. Jeg kommer oppringelig fra Lørenskog men vi bor begge i københavn for tiden.

Jeg er 26, bli 27 om bare få dager (ulp [&:]) Sambo er 29... Og vi venter baby nr 2. Vår første baby har allerede blitt en bestemt liten kar på 3 år (hjelp som tiden flyr...!)

Jeg og samboer er begge 26. Men når mini kommer er vi 27 begge to. Sambo har bursdag i morgen, og jeg i juli. Vi har ei jente, Aurora, som blir 3 år om en uke[:)] Bor i Oslo

blir 24 i juni, e første barnet vårt.... vi venter en gutt[:D][:D]

Jeg er 25, mannen 26 - blir 26 og 27 når småen kommer. Det er vår første, og vi gleder oss stort.

Jeg er 25 år, gutten min er 24 år! Vi gleder oss til å møte vårt første barn!! Det blir så spennende...

Hei!
Jeg er 27 år og mannen min er 28. Vi har ei datter fra før på snart 2 1/2. Gleder oss veldig til hun skal få en lillebror eller lillesøster. Hun er fast bestemt på at hun skal ha en lillebror... det får vi se på i august da. For vi har ikke lyst til å vite kjønnet.

jeg er 23

Back
Topp