Hvor gamle er vi her??

Amaryllis

Elsker forumet
Litt usikker på om dette har vært gjort før her - men fant iallfall ingenting da jeg lette et stykke bakover i trådene.. men jeg lurer altså på hvor gamle vi februar"mødrene" er?? [:)]

nei du er da 26 enda[;)] jeg er 23[:)]

nei er du gal!!!! [;)] men du vet når du bikker 27 DA er du gammel da........... [;)]

30 år her bare unpike jeg da

ORIGINAL: Amaryllis

nei er du gal!!!! [;)] men du vet når du bikker 27 DA er du gammel da........... [;)]

Best å leve livet i 4mnd til då, sida livet blir over det[8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: Svartengel

jeg er 27.....  [8|][8D]

Ta det med ro, livet er bare over fram til me passere 30[8D][8D][8D][8D]

Ja du får leve godt[;)] ikke godt å vite hvordan livet blir om 4 mnd.... [;)]

Ja du får leve godt[;)] ikke godt å vite hvordan livet blir om 4 mnd.... [;)]

Sikkert at bare sitjer heime og sturer[8D][8D][8D][8D]

Ja det skal du se.. [;)] er vel ikke mye å finne på når man er 27 og at på til gravid[;)]

Ja det skal du se.. [;)] er vel ikke mye å finne på når man er 27 og at på til gravid[;)]

Blir pub til pub runde, for eg får besøk av ei som har bursdag same mnd, men hu kan drikke då[8D][8D][8D]

Ja det var jo det jeg sa, livet ditt er ødelagt[;)] uff nei da... [:)] du får vel kanskje æren og gleder av å bære henne hjemme etterpå da[;)]

22 år her [:)]

Ja det var jo det jeg sa, livet ditt er ødelagt[;)] uff nei da... [:)] du får vel kanskje æren og gleder av å bære henne hjemme etterpå da[;)]

Har nok med meg sjølv, vil ikkje ha ny prolaps akkurat[8D][8D]

jeg er 25 blir 26 år 14 februar. har mens termin 24 februar:)

Back
Topp