Hvor gamle er storesøskene?

Sebastian er født i januar 08, så det blir 2 år og 8 mnd mellom de

Leif er ca 15 mnd når han blir storebror[:D]

Aron blir to år 19 sept så blir vel ganske akkurat to år mellom de[:)]

Her blir sønnen akkurat 3 år:) fyller helt i slutten av juli, og med termin i september tror og håper jeg det blir en fin aldersforskjell på dem;)

Gullet er født i feb 08 så han blir rett over 2 1/2 år når bebisen kommer.

Født 16.januar 2007, så blir 3 år og 7 mnd når lille kommer[:)]

Våre (dvs egentlig min samboers) gutter er 11 og 14! Kjempeforskjell, men de gleder seg vilt[:D] Også er det jo en kjemperessurs for barnevaktsitting da[;)]

Tror det er fordeler og ulemper ved begge deler, jeg[:)]

Storesøster er 5 år, føler vi er litt trege [:)]
Men nå er hun så stor at hun har ordentlig glede av det og forstår det meste..

ORIGINAL: MiMiTa

Jeg har da en ganske så stor gutt her som endelig skal få bli storebror.

Dere andre som har barn fra før, er deres gamle?

Min stolthet er da født i oktober 2001, så han blir nesten 9 år eldre enn lillebrøster.

Her blir lille jenta vår 2 i juni, så da er hun 2 år og ca 3 mnd når babyen kommer

storesøster blir 8 år i juni [:)]

vi har jobbet hardt med å gi henne søsken før, men det gikk først nå gitt [:D]

Ja, er jo flere grunner til at ikke søsken kommer nærmere, godt at det ble klaff for dere denne gangen bleiesmurfen!

Storebror blir 3år og 4mnd eldre
Storesøster blir 13mnd eldre[;)]

Her blir storebror 3 år og 9 mnd når lillegull kommer [:)] på tide med søsken da synes jeg [;)]

Ariana blir 3 år i desember, så ho e 2 år og 9 mnder når ho blir storesøster[:D]

ORIGINAL: Lykke79

Våre (dvs egentlig min samboers) gutter er 11 og 14! Kjempeforskjell, men de gleder seg vilt[:D] Også er det jo en kjemperessurs for barnevaktsitting da[;)]

Tror det er fordeler og ulemper ved begge deler, jeg[:)]

Da blir du heldig med barnevakt og hjelp til div. [:D] *heldig*

De fire kommende storesøstrene blir 16 år,17 år,18 år og 15 mnd når lille gullet kommer til verden[:)] Blir også bestemor til et lite gull i November, som skal bo i samme hus, så her får lillegull tantebarn som blir 2 mnd yngre[:)]

Mi snuppe er 2 år idag[:)] Så 2,5 år når lille babyen kommer...

Vakringen min er født i august 08, så det blir 2 år i mellom.

Har faktisk akkurat samme termin nå som med henne, men hun kom i uke 36 da.. [:)]

Back
Topp