Hvor gamle er deres foreldre?

Mamma og pappa er 41 år!

mamma blir 58, og pappa skulle fylt 59, men han ble bare 57 år.. Døde 2 mnd før sin 58. bursdag.

Jeg blir 30 i år, og fikk T det året jeg ble 25 [:)]

Min mor blir 51 i år, pappa ville blitt 55 i år. Jeg blir 28 i år.

Mamma er 40 og pappa er 52 [:)] Så de var 20 og 32 når jeg ble født, men jeg har også en bror (som dessverre ikke fikk vokse opp) som er to år eldre enn meg[:)]

Mamma er 49, pappa 48 [:)] Ble ikke gravid meg med før hun var 28.

Mamma er 55 og var 19 da hun fikk meg [:-] pappa hadde vært 59 om han hadde levd [&o]

Da jeg ble født var mamma 19 og pappa 46. Han er dessverre gått bort nå, men de var lykkelig gift i mange år etterpå [:)] Så det GÅR ANN! [8D]

Begge foreldrene mine blir 46 i år, 24 da jeg kom til verden.

Har en fire år eldre søster, så mamma var 20 da hun fikk henne. (Min søster var 20 da hun fikk sønnen sin, jeg var 20 da datteren min ble født.. Mon tro når min lillesøster får sin første? [8D])

ORIGINAL: TonjeJenta

Pappa fyller 75 i år og mamma ville ha vært 60 nå i februar.
Mamma var vel 29 da jeg ble født og pappa 44[:)]
Jeg er mammas 3dje barn og pappas 4de barn. De har ingen flere til felles enn meg.

Oj blir bestefar 75 i år... hihi:)
Det viste jeg ikke faktisk[8D]
Er ikke så god på alder[8D]
Vet hvor gammel du er da[8D]

Moren min er 41, og pappan min 44.
Hun var 19 når hun fikk meg, pappa 22.

Mamma er 48 år og pappa er 50 år.

Mamma var 16 år og pappa 18 år når jeg kom til verden[:)] Bestemor er forøverig kun 33 år eldre enn meg.. Tidlig ute i våres familie[:)]

Pappa er 63 og mamma er 59.
De fikk 4 barn før meg. Mamma var 33 og pappa var 37 da eg ble født.

De fikk meg da de var 22, så de blir 49 i år.
Men de fikk storesøsteren min det året de fylte 18[8D]

Jeg blir 30 år i år, og mine foreldre er 55 og 57 år.. De var 25 og 27 da de fikk meg.. [:)]
Jeg var selv 25 da jeg fikk min første.. Og det var i grunn helt perfekt for meg..!

Back
Topp