Hvor gamle er dere?

Hei ☺️
Akkurat fylt 40 her. Endelig var det min tur å finne drømmeprinsen.
Har to barn fra et tidligere ekteskap på 13 og 16 år. Min kjære har tvillingjenter på 4 år, og nå ønsker vi oss inderlig et eller to barn til.
Jeg er 4+1 på vei nå, og gleder meg til vårbaby 2022
 
Nærmest pinlig, men jeg fylte 38 år i år. Med to barn fra tidligere ekteskap, og ny samboer som også gjerne ønsker et barn til. Så tenkte jeg at; Jah, da venter vi ikke et par år til. :p

Mine to andre er 8 og 10 og har fryktelig lyst på en liten bror eller søster. Positiv test i går etter SA i april, så jeg hååper vi får gleden av å fortelle dem det om noen uker.

Hvordan er det med dere? Alder, tidligere barn og alder i mellom? Bare meg som nærmer med pensjonisttilværelse? :woot:
Med så mange år i mellom så føles det som første gang, jeg leser meg opp som om jeg aldri før har vært gravid. Men det gledes, veldig.
Skummelt med en rimelig fersk SA, men krysser fingre.

Fun fact; Har forresten en liten nevø på 3 år som spurte for noen uker siden, om tante skulle få bebi snart. Min bror svarer han. "Nei, tante er AAAALT for gammel for å få bebi.";);)

Not. :cool:

---- neiiii, du er ikke for gammel Jeg fylte 40 år for 1 mnd siden. Jeg var hos gynekolog for 1 mnd siden for å fjerne spiralen, og hun sa uoppfordret (da jeg sa vi ville få flere barn) at jeg fortsatt var ung. Kjempefint for meg å lese at det er flere tett under min egen alder her inne. Jeg har akkurat funnet ut at det ble full klaff 1. forsøksrunde, så nå er jeg superspent på å bli mamma igjen - ca 14 år etter sist gang
 
Så gøy da! Jeg er 39, og tenker skvise ut denne akkurat før jeg fyller i slutten av april!

Mannen og jeg møtte hverandre for åtte år siden, ble kjærester for 7når siden, begynte prøve på barn for seks år siden. Tok lang tid med første, han blir fire nå i september, andremann blir 2 om 14 dager og denne spiren vil bli 2,5 år yngre.

Så gøy vi er flere som har noen år på baken her!
 
Hei ☺️
Akkurat fylt 40 her. Endelig var det min tur å finne drømmeprinsen.
Har to barn fra et tidligere ekteskap på 13 og 16 år. Min kjære har tvillingjenter på 4 år, og nå ønsker vi oss inderlig et eller to barn til.
Jeg er 4+1 på vei nå, og gleder meg til vårbaby 2022


Såå spennende! Og så gøy at dere drar til med runde 2 dere også ❤️ Blir så gøy å følge hverandre her inne.
 
Så gøy da! Jeg er 39, og tenker skvise ut denne akkurat før jeg fyller i slutten av april!

Mannen og jeg møtte hverandre for åtte år siden, ble kjærester for 7når siden, begynte prøve på barn for seks år siden. Tok lang tid med første, han blir fire nå i september, andremann blir 2 om 14 dager og denne spiren vil bli 2,5 år yngre.

Så gøy vi er flere som har noen år på baken her!


Herlig!!
 
Hyggelig å høre deres historier:Heartpink
Jeg er 33 år og har en datter på 10 år fra et tidligere forhold. Nåværende samboer og jeg har en felles datter på 3 år, og etter 1 MA og 3 SA håper vi spiren sitter løpet ut denne gangen.
 


Jeg krysser alt jeg har for dere. :shy::angelic:Kjempe gøy å følge hverandre fremover her. Jeg gleder meg SÅ!
 
Har 33 år på baken og 3 unga frå før. Eldstemann e 16, mellomste 12 og minste 8 år, så det blir litt aldersforskjell på desse Sambuaren min er 26 år og har ikkje ungar frå før☺️ Me er utruleg spente, og håpar spira held seg fast so lenge ho skal❤️
 
Såå spennende! Og så gøy at dere drar til med runde 2 dere også ❤️ Blir så gøy å følge hverandre her inne.
Takk det samme, Eplefrø.
Her kan det kanskje se ut til at jeg har begynt å glede meg litt for tidlig, for i dag har jeg begynt å blø. Mistenker en tidlig SA, og ikke bare en typisk blødning i svangerskapet :(
MEN følger deg gjerne framover likevel. Plutselig er jeg gravid igjen
 
Takk det samme, Eplefrø.
Her kan det kanskje se ut til at jeg har begynt å glede meg litt for tidlig, for i dag har jeg begynt å blø. Mistenker en tidlig SA, og ikke bare en typisk blødning i svangerskapet :(
MEN følger deg gjerne framover likevel. Plutselig er jeg gravid igjen


Åneiiii.. :arghh:

Hvor langt er du kommet?
Vi krysser fingre for at det likevel bare var en ufarlig blødning.. Eller blør du fortsatt? Tenker på deg....
 
Har 33 år på baken og 3 unga frå før. Eldstemann e 16, mellomste 12 og minste 8 år, så det blir litt aldersforskjell på desse Sambuaren min er 26 år og har ikkje ungar frå før☺️ Me er utruleg spente, og håpar spira held seg fast so lenge ho skal❤️

Gratulerer så masse!!! :smiley-bounce016
 
Hei! Jeg er 33, og samboer er 36. Sammen har vi ei tulle født i 2018. :Heartpink
 
Åneiiii.. :arghh:

Hvor langt er du kommet?
Vi krysser fingre for at det likevel bare var en ufarlig blødning.. Eller blør du fortsatt? Tenker på deg....
Takk ❤️
Jeg er bare 4+2 på vei, så kan virke som en forsinket mens bare, men samtidig blør jeg mindre enn jeg ville gjort ordinært. Fortsatt kvalm, sulten, trøtt og svimmel om hverandre. Tullet litt med at det var tvillinger da jeg kjente "pilstikk" i livmoren før forrige helg, så går vel egentlig mitt og håper på at det er en SA, men at det fortsatt er et forster igjen som fortsetter utviklingen. Krysser fingrene. Tar test om noen dager, så får vi se
 
Nærmest pinlig, men jeg fylte 38 år i år. Med to barn fra tidligere ekteskap, og ny samboer som også gjerne ønsker et barn til. Så tenkte jeg at; Jah, da venter vi ikke et par år til. :p

Mine to andre er 8 og 10 og har fryktelig lyst på en liten bror eller søster. Positiv test i går etter SA i april, så jeg hååper vi får gleden av å fortelle dem det om noen uker.

Hvordan er det med dere? Alder, tidligere barn og alder i mellom? Bare meg som nærmer med pensjonisttilværelse? :woot:
Med så mange år i mellom så føles det som første gang, jeg leser meg opp som om jeg aldri før har vært gravid. Men det gledes, veldig.
Skummelt med en rimelig fersk SA, men krysser fingre.

Fun fact; Har forresten en liten nevø på 3 år som spurte for noen uker siden, om tante skulle få bebi snart. Min bror svarer han. "Nei, tante er AAAALT for gammel for å få bebi.";);)

Not. :cool:
Sniker fra slutten av mars :happy:

Så fantastisk, gratulerer! :love7
Tsk tsk, tante er da aldeles ikke for gammel! ❤️
Jeg har flere venninner som venter eller har fått sitt første barn i slutten av trettiårene. En av mine beste venninner fikk første da hun var 38, og venter nr 2 noen måneder før hun fyller 42.

Selv er jeg 33, og venter nr 2 med mannen min som er to år eldre. Ved termin har førstemann fylt seks år, så i manges øyne vil det vel bli en attpåklatt... Men for oss var det rett og slett ikke mulig før. :) Femåringen har lenge mast om søsken, ombestemt seg, og så ombestemt seg igjen, så håper han blir glad når han får vite det :hilarious::hilarious:
 
Jeg er 20 :) Er gravid med det som forhåpentligvis blir mitt 3. barn, har en 4 åring og en 1,5 åring fra før :Heartblue:Heartblue Mistet både forrige mnd og mnd før så jeg er veldig skeptisk og redd for at det samme skjer igjen, men krysser fingrene for at dette blir vår 3. levendefødte :Heartpink
 
Sniker fra slutten av mars :happy:

Så fantastisk, gratulerer! :love7
Tsk tsk, tante er da aldeles ikke for gammel! ❤️
Jeg har flere venninner som venter eller har fått sitt første barn i slutten av trettiårene. En av mine beste venninner fikk første da hun var 38, og venter nr 2 noen måneder før hun fyller 42.

Selv er jeg 33, og venter nr 2 med mannen min som er to år eldre. Ved termin har førstemann fylt seks år, så i manges øyne vil det vel bli en attpåklatt... Men for oss var det rett og slett ikke mulig før. :) Femåringen har lenge mast om søsken, ombestemt seg, og så ombestemt seg igjen, så håper han blir glad når han får vite det :hilarious::hilarious:

For et herlig innlegg!!:hilarious::smug::smug:
Takk for oppmuntring! Vi gleder oss enormt!! Men skremmende er det når det er noen år siden sist, og man ikke husker hva som er normalt og ikke. Disse mensmurringene skremmer livskiten av meg..:eek::hungover:
Men krysser det vi har, og det samme til dere!:smiley-bounce016
 
Jeg er 20 :) Er gravid med det som forhåpentligvis blir mitt 3. barn, har en 4 åring og en 1,5 åring fra før :Heartblue:Heartblue Mistet både forrige mnd og mnd før så jeg er veldig skeptisk og redd for at det samme skjer igjen, men krysser fingrene for at dette blir vår 3. levendefødte :Heartpink

Jeg føler med deg, så veldig! Alle gode ting er 3!! Men Guri galla så godt det skal bli å komme over de skumle ukene her. Og deretter skamme seg litt over at man ikke klarte å kose seg i starten. :dance008:dance008:dance008
 
For et herlig innlegg!!:hilarious::smug::smug:
Takk for oppmuntring! Vi gleder oss enormt!! Men skremmende er det når det er noen år siden sist, og man ikke husker hva som er normalt og ikke. Disse mensmurringene skremmer livskiten av meg..:eek::hungover:
Men krysser det vi har, og det samme til dere!:smiley-bounce016
Ja, er skummelt når man ikke husker! Takk! Krysser fingrene for dere også, og håper skuldrene dine kan senkes litt snart! :happy: ❤️
 
Her er vi begge 35 år:happy:

Har ei født i 2018 fra før. Mistet i MA i uke 11 i januar, så ekstremt spent på hvordan jeg vil takle de fleste ukene:yuck:
 
Back
Topp